Claudiu Zamfir

Câți bani face carVertical din depistarea mașinilor SH cu accidente ascunse în istoric

Thumbnail

Platforma lituaniană carVertical, folosită și în România pentru a combate samsarii care vând mașini second hand cu accidente ascunse în istoric, și-a prezentat, joi, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, rezultatele financiare.

În anul 2021, carVertical a obținut, din activitatea sa la nivel internațional, venituri de 17,7 milioane de euro. Astfel, firma lituaniană și-a dublat vânzările comparativ cu anul 2020, când a avut încasări de 8,5 milioane de euro. Compania nu dezvăluie și profitul sau eventuala pierdere.

Plaforma spune că urmează să lanseze serviciul de istoric de daune și pentru motociclete rulate și să se extindă pe două noi piețe europene: Marea Britanie și Danemarca.

Potrivit lui Rokas Medonis, directorul general al carVertical, creșterea veniturilor companiei este rezultatul extinderii continue pe piețele din Europa Centrală și de Est și pe cele din America, datorită diverselor strategii de marketing din țările vizate.

„Din cauza crizei mondiale a semiconductorilor, oferta de autovehicule rulate pe unele piețe a scăzut cu 40%. Întrucât le oferim șoferilor rapoarte despre istoricul mașinilor, am simțit direct consecințele acestei crize. Totuși, acest lucru nu ne-a împiedicat să ne atingem obiectivele financiare. De fapt, în ciuda acestor dificultăți, echipa noastră a crescut de la 36 de membri la începutul anului 2021 la 76 de membri în prezent”, spune Medonis.

În schimb, carVertical și-a încheiat imediat operațiunile pe care le avea în Rusia și Belarus, după declanșarea războiului rusesc cu sprijin bielorus împotriva Ucrainei. În context, compania lituaniană „acordă sprijin financiar Ucrainei și speră că războiul se va încheia în curând”.

Chiar și în scenariul cel mai pesimist, carVertical se așteaptă ca veniturile companiei să crească la cel puțin 25 de milioane de euro în 2022 și să se extindă în piețe noi.

Aceasta a început deja să își ofere serviciile în Australia, Spania și Mexic. În plus, Africa de Sud, Olanda, Portugalia, Brazilia, Georgia, Emiratele Arabe Unite, Canada și teritoriul american Porto Rico se numără printre piețele în care carVertical plănuiește să ajungă.

„Înainte de a oferi rapoarte despre mașini într-o anumită țară, trebuie să obținem mai întâi datele. De îndată ce echipele noastre responsabile de produse și date ne dau undă verde, putem începe să investim în marketing pentru a ajunge la clienții noștri potențiali și  pentru a-i educa cu privire la importanța unei verificări a istoricului mașinii”, explică Medonis.

carVertical a fost fondată în anul 2017, la Vilnius, de Rokas Medonis și Audrius Kučinskas.

Parallax

Vizualizari
1118
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri