Claudiu Zamfir

Aplicația carVertical, de verificare a mașinilor SH, are venituri în creștere în România

Rokas Medonis_ carVertical

Aplicația lituaniană carVertical, folosită și în România pentru a depista mașinile second hand cu probleme în istoricul lor, scoase la vânzare de samsari, și-a prezentat, joi, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, încasările pe anul 2022, având venituri în creștere inclusiv pe piața românească.

Compania a înregistrat venituri de 23,3 milioane de euro în 2022, în creștere cu 30% față de anul 2021.

„Unul dintre marile succese ale carVertical continuă să fie România, care se numără printre piețele de top pentru companie și care oferă rezultate mai bune cu fiecare an” - spune firma lituaniană.

În 2022, am crescut cu peste 17% în România. Echipa noastră va îmbunătăți în continuare produsele pentru utilizatorii din România, chiar dacă ne dorim să fim prezenți în peste 30 de țări până la sfârșitul anului 2023”, explică Rokas Medonis (foto), CEO al carVertical.

Totuși, în plan european rezultatele platformei au fost afectate de războiul din Ucraina și alte evenimente globale care au avut un impact negativ asupra tranzacțiilor cu automobile SH.

„Deși veniturile noastre au crescut cu 30% în 2022, cred că am fi putut crește și mai mult. Cu toate acestea, evenimentele globale, cum ar fi războiul din Ucraina, au avut un impact semnificativ asupra industriei auto second-hand, în special în Europa. În timp ce oferta de vehicule second-hand este în continuare scăzută, piața ar trebui să înceapă să se îmbunătățească lent la sfârșitul anului”, susține Medonis.

Pentru anul 2023, carVertical prognozează venituri de cel puțin 30 de milioane de euro.

De asemenea, firma lituaniană spune că a făcut și angajări: echipa sa a crescut de la 36 de angajați în 2021 la 76 în 2022 și la peste 100 în prezent.

Noi surse de date auto

În 2022, compania a adăugat noi surse de date privind mașinile SH scoase la vânzare de diferiți comercianți, iar acum carVertical susține că se bazează „pe mai mult de 1.000 de surse de date, aparținând unor companii de asigurări, registre naționale, agenții de aplicare a legii și alte instituții și entități private”.

Anul trecut, carVertical a intrat pe mai multe piețe noi, a început să ofere rapoarte privind istoricul motocicletelor și a început să lucreze la caracteristici care au început deja să se concretizeze în ultimele luni.

Serviciile carVertical s-au orientat până acum către consumatori, respectiv persoane fizice care își cumpărau mașini la mâna a doua. Acest lucru a început să se schimbe în ultimii ani, pe măsură ce compania și-a extins operațiunile în segmentul business to business (orientat către clienții-firme). Schimbarea a adus rezultate importante în 2022 – ponderea vânzărilor B2B a crescut cu 79% pe parcursul anului, ceea ce arată un potențial excelent pentru viitor.

 

Parallax

Vizualizari
488
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri