Redactia StartupCafe.ro

Microsoft susține că introduce pe motorul său de căutare Bing o tehnologie AI mai puternică decât ChatGPT

google-bing-duck-ask-dreamstime

Microsoft a anunțat oficial că își dotează motorul de căutare Bing, un concurent al Google, precum și browserul Edge, un concurent al Chrome, cu o tehnologie de inteligență artificială despre care susține că este mai puternică decât robotul conversațional ChatGPT. Cu o zi înainte, Google anunțase și el oficial că își dotează motorul de căutare, lider autoritar al pieței de servicii search, cu noi tehnologii de inteligență artificială.

Anterior am scris pe StartupCafe.ro, citând presa americană, că Microsoft intenționa să își consolideze motorul de căutare cu o versiune mai avansată a robotului conversațional ChatGPT, realizat de OpenAI, o organizație care dezvoltă tehnologii de inteligență artificială, în care gigantul tech este un important investitor.

Acum, Microsoft a anunțat oficial că aduce tehnologiile OpenAI în motorul său de căutare, Bing, însă precizează că nu e vorba de celebrul deja ChatGPT, ci de soluții mai puternice decât acesta.

Pe blogul său, Microsoft prezintă tehnologia OpenAI pe care o integrează în Bing:

  • Modelul OpenAI de generație următoare. Suntem încântați să anunțăm că noul Bing rulează pe un nou model conversațional OpenAI de generație următoare, care este mai puternic decât ChatGPT și personalizat special pentru căutări. Preia învățăminte și progrese cheie de la ChatGPT și GPT-3.5 – și este chiar mai rapid, mai precis și mai capabil.
  • Modelul Microsoft Prometheus. Am dezvoltat un mod proprietar de lucru cu modelul OpenAI, care ne permite să-i valorificăm cel mai bine puterea. Numim această colecție de capabilități și tehnici modelul Prometheus. Această combinație vă oferă rezultate mai relevante, mai oportune și direcționate, cu o siguranță îmbunătățită.
  • Aplicarea AI la algoritmul de căutare de bază. Am aplicat, de asemenea, modelul AI motorului nostru principal căutare Bing, ceea ce a condus la cel mai mare salt în relevanță din ultimele două decenii. Cu acest model AI, chiar și interogările de căutare de bază sunt mai precise și mai relevante.
  • Noua experiență de utilizator. Reimaginăm modul în care interacționați cu serviciul de căutare, cu browserul și chatul, transformându-le într-o experiență unificată. Acest lucru va oferi o modalitate complet nouă de a interacționa cu web-ul.

Reamintim că Google, liderul pieței serviciilor de căutare pe internet, a anunțat, cu o zi înainte, că își actualizează motorul de search cu noi tehnologii de inteligență artificială, denumite Bard.

Acum, Google ocupă circa 92% din piața motoarelor de căutare, iar pe locul al doilea vine Bing, la mare distanță, cu cotă de piață de 3%, conform Statcounter.

Toată această luptă între Google și Microsoft pe piața de search este foarte relevantă pentru antreprenorii cu mici afaceri, pentru că deschide calea către noi provocări în materie de marketing online și optimizare a conținutului web pentru motoarele de căutare (SEO).

Parallax

Vizualizari
629
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.588
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 0.92

publishing: 3.1

expertise: 0.07

rating: 1.588

Articole publicate : 900
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri