Claudiu Zamfir

Fashion Days preia stocuri de haine de la magazine fizice și le vinde online, în contextul coronavirus COVID-19

Thumbnail

Magazinul online Fashion Days, deținut de eMag, a propus joi un parteneriat prin care retailerul eCommerce să preia stocuri de la magazinele convenționale (fizice) de haine și să le vândă pe interent, prin tot apartul său logistic. Și magazinul online de mobiă Vivre s-a oferit să listeze pe site-ul său produse ale unor magazine offline, în contextul situației coronavirus COVID-19.

Ce spune Fashion Days

În contextul actual, care, în cele mai multe cazuri, nu mai permite desfășurarea activității retailerilor offline în condiții optime, Fashion Days se alătură inițiativei de susținere a comerțului tradițional.

Ceea ce oferă este un parteneriat în care Fashion Days pune  la dispoziție infrastructura logistică, platformele tehnologice și de plată, dar mai ales accesul 24h la clienții din 3 tari. Retailerul offline vine cu gama și stoc, iar clienții câștiga pentru că vor avea mai multe produse la prețuri competitive.

Parteneriatul presupune preluarea stocului agreat în prealabil în depozitul Fashion Days, alături de avizul de însoțire a mărfii, recepția și includerea acestuia în fluxul firesc al produselor oferite de retailer. Acest flux continua cu elaborarea conținutului de prezentare, inclusiv fotografiere, unde este cazul, includerea în lista de produse din platfomele online, respectiv promovare și vânzare. Procesul de livrare, respectiv retur vor dispune de asemenea de reteaua de infrastructură logistică și de transport a retailerului online.

 „Partenerul va avea acces la rapoarte de vânzare, de stoc, iar termenele de plată propuse sunt de 30 de zile. Factura este emisă lunar pentru vânzările lunii precedente, la care vom aplica un comision agreat în prealabil cu partenerul. Nu este însă o premieră pentru noi: avem deja experiență cu o serie de branduri internaționale care ne generează peste 10% din vânzări pe un flux similar, ca atare sunt convins că rezultatele pot fi imediate” menționează Robert Berza, Director General Fashion Days.

Fashion Days dispune de o structura operațională rapidă și eficientă și de parteneriate puternice în curierat: 75% dintre comenzi sunt livrate "next day" în București și 65% în cele mai mare orașe ale țării și peste 50% dintre comenzi ajung în Bulgaria sau Ungaria în 48 de ore. Livrarea se efectuează atât prin curier cât și prin rețeaua de aproape 400 de lockere easybox, la nivel național.  Alaturi de partenerii Sameday și FanCurier, Fashion Days poate asigura clienții că își vor primi comenzile la timp și în siguranță.

Parteneriatul cu Fashion Days înseamnă acces instant la cei peste 600.000 de clienți activi, clienți care accesează 85% magazinul online prin intermediul telefoanelor mobile. În Romania, Fashion Days are peste 600 000 aplicații iOS sau Android active care generează 70% din vânzări, un canal direct eficient și puternic, în care plățile online cu cardul au ajuns deja la peste 50%.

Cei interesați pot trimite propunerea la adresa fashionretail@emag.ro, incluzând detaliile de aferente de stoc.

Pe 16 martie, cei de la Vivre s-au oferit să listeze produse de mobilier ale unor magazine fizice pe site-ul său.

Ce spuneau cei de la Vivre:

În contextul socio-economic actual, comerțul offline întâmpină dificultăți în a interacționa cu publicul lor. Pentru a veni în sprijinul comerțului tradițional, dar și al clienților dornici să beneficieze în condiții de siguranță de produsele de care au nevoie, Vivre pune la dispoziția retailerilor site-urile și aplicațiile proprii, oferind acces la o destinație online de home & deco accesată de peste 6.000.000 de vizitatori lunar.

“Vivre este o companie care lucrează cu și pentru oameni, iar în situația actuală ne dorim să fim un liant sigur între producători și clienții care vor să acceseze produsele acestora din confortul și siguranța propriei locuințe. Așadar, deschidem porțile Vivre.ro pentru toți retailerii de home & deco și lifestyle care își doresc să aibă acces la baza noastră de clienți. Comunitatea din care facem parte are nevoie să ne concentrăm eforturile către un scop comun, fluxurile economice trebuie să funcționeze în continuare, iar online-ul este veriga care poate sprijini.“, a declarat Monica Cadogan, CEO & Co-fondator Vivre.

Începând cu 16 martie 2020, toți retailerii din România ce doresc să se alăture inițiativei pot accesa adresa www.vivre.ro/impreuna, pot trimite un mail la adresa  impreuna@vivre.eu  sau suna la numerele de telefon +40 723 237 609 și +40 769 641 205.

 

Parallax

Vizualizari
2312
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri