Studiu: 92% din retaileri din SUA investesc in continut pe Facebook si 68% obtin rezultate din anunturile platite in social media
luminita.pirvu

Studiu: 92% din retaileri din SUA investesc in continut pe Facebook si 68% obtin rezultate din anunturile platite in social media

Imagine principala
Studiu: 92% din retaileri din SUA investesc in continut pe Facebook si 68% obtin rezultate din anunturile platite in social media
Retailerii se indreapta din ce in ce mai mult in zona de social media si
investesc in marketingul digital. Potrivit unui studiu recent, in Satatele Unite,  Facebook este
rege atunci cand vine vorba de social media. 92 % din
comerciantii cu amanuntul fac marketing investind in social media si
94% din acestia investesc in e-mail. In ceea ce priveste rata de
conversie, 68% dintre comercianti au declarat ca aceasta le-a crescut
in urma reclamelor pe Facebook.


"Social media nu ajuta doar la reducerea costurilor pentru pentru comerciantii cu amanuntul ci si aduce si venituri. Cu toate ca e-mailul si SEO sunt instrumente utilizate in mod frecvent in marketingul digital, social media a castigat teren deoarece intra in contact direct cu consumatorii.
Retailerii nu doar ca isi cresc bugetele alocate pentru social media, dar cauta noi modalitati de-asi actualiza continutul online si pentru a ramane conectati la noile tendinte astfel incat, sa-si creasca numarul de clienti online pentru magazinele lor", sustine directorul executiv al NRF SVP an shop.org, Vicki Cantrell.

92% si 94% dintre comerciantii cu amanuntul fac marketing investind in social media si, respectiv in e-mail se arata in raportul "Situatia vanzarii cu amanuntul in online : Marketing si merchandising", efectuat de Federatia Nationala de Retail (NRF) si Forrester Research din Washington DC, potrivit site-ului progressivegrocer.com.

Cand vine vorba de social media, in special, 68% dintre respondentii comercianti  au declarat ca, conversia a crescut in urma reclamelor pe Facebook, fapt care subliniaza pachetul social media este cel mai des folosit comparativ cu Instagram unde doar 40% dintre retaileri au declarat ca il folosesc.

In plus, in vanzarile online, marketingul mobil continua sa fie un domeniu-cheie de investitii pentru comerciantii cu amanuntul. Aproximativ 65% dintre comerciantii au in plan de a cheltui mai mult pe marketing mobil in 2016 decat au facut-o in 2015, in special pentru smartphone-uri .
Retailerii au remarcat faptul ca  45% din abonatii lor deschid mailurile de pe  smartphone-uri, in timp ce doar 41% folosesc desktopul si 14 %  tabletele, fapt care sublineaza ca smartphone-ul se afla in topul driverelor folosite.

Raportul arata ca in 2016, 55% dintre retailerii intervievati si-au crescut bugetele dedicate marketingului online, si  44% si-au marit numarul de angajati care sa se ocupe de aceasta zona.

De asemenea, multi vanzatori sunt preocupati sa-si dezvolte continutul online pentru a satisface nevoile clientilor, chiar daca crearea si pastrarea  continutului nu este intotdeauna usoara. 63% dintre retaileri au declarat ca vor investi in mod special in continut pentru a se asigura ca clientii lor au acces la imagini si informatii in timp real in asa fel incat, sa-i ajute clientii sa-si aleaga si sa aiba incredere ca au ales produsul corect.

Potrivit studiului, cea mai mare provocare a retailerilor pe viitor este optimizarea continutului pentru smartphone-uri.
Parallax

Vizualizari
8
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings