Trendurile pentru promovarea online in 2016: YouTube devine noul TV al romanilor
raluca.abrihann

Trendurile pentru promovarea online in 2016: YouTube devine noul TV al romanilor

Imagine principala
Trendurile pentru promovarea online in 2016: YouTube devine noul TV al romanilor
YouTube devine noul TV al romanilor, intrucat exista o audienta foarte mare, cu peste 6,5 milioane de oameni care acceseaza in fiecare luna platforma. Atentia acordata unui video este mult mai mare decat la TV, mai mult de 50% din public nu mai desfasoara o alta activitate in timp ce urmareste un videoclip pe YouTube fata de circa 30% in cazul televiziunii, arata agentia de marketing online Today's.

Tendurile pe care Today's le-a identificat sunt concentrate mai ales pe modul in care oamenii consuma diversele tipuri de continut si pe ce medii o fac. Aceasta subliniaza ca este perioada dezvoltarii si mai mult a dispozitivelor mobile.

Google a anuntat recent ca peste 50% din cautari se fac deja pe mobil, dar din pacate doar o mica parte din site-urile din Romania sunt pregatite pentru traficul acesta, unul care nu este numai de consum de continut. Aproximativ 50% din cei care detin un smartphone il folosesc in timp ce sunt la cumparaturi, pentru a cauta preturi mai bune decat cele intalnite in magazinul fizic, arata specialistii Today's.

Vezi cum poti folosi YouTube ca unealta de promovare pe YouTube


Urmeaza si cresterea personalizarii in campaniile de marketing online, atat din perspectiva advertisingului (comunicarii) prin campanii cu mesaje adaptate mai bine audientei si o retargetare mai fina, cat si din perspectiva landing page-urilor folosite. Astfel, advertiserii din Romania incep sa fie din ce in ce mai atenti la ratele de conversie si modalitatile de imbunatatire prin personalizarea landing page-ului, in contextul in care costurile per click au crescut semnificativ in ultima perioada.

3 sfaturi esentiale celor care vor sa activeze si sa aiba succes in acest domeniu:


"Cei la inceput de drum ar trebui sa inceapa cu o campanie Google Search, una care ii va conecta cu cei care au o intentie clara de achizitie sau research. Cu cat aceasta campanie este mai nisata - foloseste o abordare long tail sau, mai bine spus, sunt targetate expresii din cel putin trei cuvinte -, cu atat relevanta este mai mare, iar rata de conversie mai buna. Apoi, este esential sa urmareasca publicul care nu converteste pe site", spune Marius Lazarescu, director si fondator Today's.

In Romania, circa 99% din vizitatorii unui magazin online nu cumpara la prima vizita (de aici si rata de conversie de 1% comunicata de multe ori la conferinte din domeniu) si este extrem de important sa fie folosite campaniile de tip retargeting pentru a comunica cu aceasta audienta.

Citeste si: Cum oferi clientilor ce vor ei sa cumpere, nu ce vrei tu sa vinzi


"In final, trebuie folosita orice oportunitate de comunicare pentru loializarea publicului si pentru a realiza upsell si cross sell. Asta si pentru ca achizitia unui client nou poate costa de pana la sapte ori mai mult decat comunicarea cu un client existent, iar astfel poate fi crescut indicatorul Client Lifetime Value, unul important pentru cei care pot face vanzari repetate", mai spune Lazarescu.

Agentia Today's se
numara printre principalele agentii de incredere Google in Romania.
Esti interesat sa lucrezi cu o agentie Google? Gaseste toti partenerii aici.

VIDEO Tutorial Google: "Cum sa iti promovezi produsul pe Youtube mai ieftin decat la TV". Urmareste inregistrarea

Parallax

Vizualizari
14
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings