Ovidiu D. Popica
Antreprenorii interesați să-și perfecționeze tehnicile de vânzare online se pot înscrie gratuit la o nouă serie de cinci cursuri online, sub formă de webinarii susținute de specialiști din agențiile partenere Google. Cursurile durează o oră iar fiecare sesiune are alocate 20 de minute pentru întrebări și răspunsuri.
Sesiunea 1 a seriei cursurilor de vânzări online - Piața țintă și prospectarea - ajută companiile să își îmbunătățească eficiența prospectării – adică să aibă mai mulți posibili cumpărători, de calitate mai bună, calitatea măsurându-se prin procentul de conversie în întâlniri și apoi în vânzări.
În Sesiunea 2 tema principală este obținerea eficientă a întâlnirii de vânzare, cu câteva subiecte exemplificate prin abordări practice, ce pot fi folosite imediat.
În Sesiunea 3 afli despre introducerea și partea de construire a credibilității pentru companie, produs sau serviciu și pentru omul de vânzări
Urmează 2 părți importante ale procesului de vânzări:
aflarea nevoilor/dorintelor (CE își dorește să obțină clientul)
motivația (DE CE își dorește clientul să obtina ceea ce ar vrea să obțină).
Vezi exemple practice, texte și întrebări ce pot fi folosite imediat, în orice întâlnire de vânzare de servicii.
21 Februarie, 17:00 (1h) – Piața țintă & Prospectarea
22 Februarie, 16:00 (1h) - Obținerea întâlnirii
23 Februarie, 13:00 (1h) – Întâlnirea de vânzare, Partea I: Credibilitate, Aflare nevoi, Aflare valoare
26 Februarie, 12:00 (1h) - Întâlnirea de vânzare, Partea II: Variante de soluții, Prezentarea soluției, Ask to Buy
27 Februarie, 12:00 - 14:00 (2h) - Tehnici de vânzări, Închiderea Vânzării, Rezolvarea Obiecților, Obiecții Frecvente
Fiecare sesiune durează aprovimativ 40 minute, iar 20 de minute sunt alocate întrebărilor.
Participă la cursurile de vânzări online
Tu întrebi pe chat, trainerul îți răspunde LIVE
Cursurile de vânzări fac parte din programul Google Partners Online Academy, destinat antreprenorilor și agențiilor de marketing care vor să își perfecționeze abilitățile digitale.
Cursurile din cadrul Google Partners Online Academy sunt fi susținute de către traineri certificați, specializați în Google AdWords, Google Analytics, Sales, etc. Trainerii sunt profesioniști cu experiență solidă, activi în comunitățile de profil și prezenți la cele mai importante conferințe locale.
Ionuț Cociaș este Organizational Development Strategist în echipa Zitec, furnizor major de solutii, servicii și produse tehnologice personalizate si marketing digital din România.
Ionuț coordonează Atelierul Digital cu o echipă de 20 de ambasadori în București, Brașov, Iași și Constanța, în cadrul parteneriatului Zitec - Google de digitalizare a României, menit să ofere consultanță practică în online companiilor mici și mijlocii.
În domeniul vânzărilor și al trainingului, Ionuț are o experiență de peste 10 ani, atât ca antreprenor, cât si in cadrul Zitec și începând din 2018 este coach certificat.