Inteligența artificială: un ajutor ieftin pentru startup-uri
Adi Iacob

Inteligența artificială: un ajutor ieftin pentru startup-uri

Thumbnail

Aplicațiile de inteligența artificială pot aduce startup-urilor care știu să profite de modul de învățare automată a mașinilor un avantaj în ceea ce privește experiența oferită vizitatorilor site-urilor web, dar și a fluxului de lucru, salvând de multe ori din timpul angajaților.

Totodată, inteligența artificială (AI) oferă oportunități suplimentare pentru startup-urile care doresc să concureze pentru pozițiile rezultatelor motoarelor de căutare.

Învățarea automată AI permite motoarelor de căutare să determine intenția utilizatorilor atunci când trimit interogări, chiar dacă acestea implică cuvinte cheie diferite, utilizând contextul căutărilor anterioare pentru a furniza rezultate cât mai relevante.

AI pentru angajați

În companii, AI ajută la îmbunătățirea eficienței comunicațiilor interne prin eliminarea obstacolelor.

Un exemplu în acest sens este produsul celor de la Slack – slackboții. Aceștia sunt aplicații de inteligență artificială care pot gestiona automat sarcinile interne de comunicare, cum ar fi răspunsul la întrebările angajaților, planificarea întâlnirilor și trimiterea de notificări.

Slackboții pot oferi, de asemenea, rapoarte de analiză privind comunicarea și colaborarea echipei, ajutând angajatorul să urmărească și să ajusteze indicatorii cheie de performanță.

Totuși, utilizarea acestor boți funcționează cel mai eficient atunci când echipa de angajați utilizează dispozitive care acceptă aplicații de inteligență artificială, care pot consuma date importante și necesită procesoare puternice.

O soluție mai simplă este oferită de platforma de inteligență artificială a Qualcomm, care oferă capabilități de învățare pentru diferite dispozitive, astfel încât aplicațiile AI să poată fi utilizate pe smartphone-uri, tablete și laptopuri (sau chiar autovehicule), fără dependență de PC-uri sau de resurse cloud, care pot fi accesate lent.

AI pentru clienți

Sistemul AI de învățare a mașinilor ajută companiile să-și îmbunătățească serviciul cu clienți și să sporească satisfacția acestora.

Una dintre cele mai populare aplicații AI sunt chatboții. O astfel de aplicație poate oferi clienților opțiuni de auto-service răspunzând automat la întrebările frecvente. Acest lucru îi salvează pe clienți de timpul de așteptare pentru un reprezentant uman, sporind satisfacția, economisind timp pentru echipa de angajați și îmbunătățind eficiența.

Chatbot-ul reușeste să învețe din acțiunile sale anterioare cu clienți, astfel încât să poată oferi răspunsuri mai bune la întrebări. Aplicația poate, de asemenea, să îmbunătățească timpul de răspuns atunci când solicitările clienților necesită asistență umană.

Sistemul poate identifica ce angajați sunt disponibili și direcționează automat solicitările clientului către cel mai potrivit agent.

Mai mult de atât, chatboții pot să extragă informații din istoricul contului clientului, precum și din bazele de date ale companiei, pentru a oferi asistență angajaților, precum informații relevante, răspunsuri sugerate și posibile soluții. Acest lucru oferă clienților servicii mai personalizate.

AI se poate încadra în orice buget

Prețurile aplicațiilor AI pornesc de la zero și pot ajunge până la sume mari de bani.

Spre exemplu, prețul serviciilor oferite de Slack variază între gratuit, pentru echipe mici și un număr redus de competențe ale slackboților, până la 15 dolari lunar per angajat pentru întreprinderile care au cereri mai complicate.

Oricum, boții nu au nevoie de prea multă finanțare pentru a se dezvolta dacă doriți doar să vă testați ideea. Spre deosebire de dezvoltarea aplicațiilor, puteți să o faceți fără dezvoltatori profesioniști de sisteme de operare și cu designeri UX.

Oricine poate crea un chatbot cu servicii cum ar fi Chatfuel și Manybot gratuit. Începătorii nu au nevoie de multe cunoștințe tehnice deoarece aceste platforme gestionează întregul proces de la configurare la publicare.

Parallax

Vizualizari
335
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings