Denisa Crăciun

Două startup-uri românești ajută proprietarii din Valea Prahovei să obțină venituri din închirieri în regim hotelier

Thumbnail

Două startup-uri românești lansează un parteneriat prin care deținătorii de proprietăți din Valea Prahovei sunt sprijiniți să își crească veniturile obținute din închirierile în regim hotelier.

Cele două startup-uri, AirInvest și Social Spot, oferă o infrastructură care include platforme și instrumente automatizate pentru administrarea proprietăților prin gestionarea integrală a rezervărilor, comunicarea cu oaspeții, setarea zilnică a unor prețuri de închiriere competitive, coordonarea logisticii de curățenie și reparații, dar și servicii de design și marketing pentru spațiile aflate la început de drum, conform unui comunicat transmis, joi, StartupCafe.ro.

Un apartament cu două camere situat într-o zonă montană poate genera un venit brut de până la 5.500 lei pe lună din închirieri pe termen scurt, susțin cele două startup-uri.

„Am ales Valea Prahovei pentru a ne extinde activitatea de administrare a proprietăților închiriate în regim hotelier pe platforme precum Airbnb și Booking.com întrucât această zonă beneficiază de un interes ridicat din partea turiștilor pe parcursul întregului an, care se traduce într-un grad de ocupare ridicat care generează venituri stabile, fără a fi afectate de sezonalitatea specifică altor regiuni din România”, spune Camelia Niță, partener AirInvest.

De cealaltă parte, Ana Popescu, co-fondator Social Spot, susține că „Valea Prahovei este o zonă cu un imens potențial turistic. Am remarcat nevoia celor care dețin proprietăți în zonă de a le transforma în surse de venit pasiv prin închirierea lor pe termen scurt către turiștii interesați, în afara cercurilor de prieteni și cunoștințe”.

Ea mai adaugă că „majoritatea proprietarilor nu locuiesc în orașele în care dețin aceste apartamente sau case de vacanță, iar lipsa de timp și dificultatea efectuării rezervărilor de la distanță au reprezentat până acum piedici reale în realizarea de venituri suplimentare pentru aceste persoane. Tocmai aici intervenim noi, Social Spot împreună cu partenerii noștri de la AirInvest, să înlăturăm aceste piedici și să le oferim proprietarilor o soluție integrată”.

Pentru primul an de activitate, Social Spot și AirInvest estimează o cifră de afaceri de aproximativ 350.000 lei generată de o rată medie de ocupare la nivel de an de 58% pentru proprietățile din orașele Sinaia, Bușteni, Predeal, Azuga și Brașov.

Cele două companii spun că „aceste estimări se bazează pe experiența de peste 5 ani în administrarea unui portofoliu de peste 200 proprietăți în București”. 

Parallax

Vizualizari
1540
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri