Claudiu Zamfir

Un startup IT de imobiliare strânge 1 milion EUR să se extindă din România în Spania și Dubai

Thumbnail

Startup-ul IT românesc Directimo, care dezvoltă un serviciu tech în sectorul imobiliar (prop-tech), intenționează să se extindă în Spania și Dubai, cu o nouă investiție de 1 milion de euro, din care și-a asigurat deja 70%, după cum a anunțat firma, luni, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro.

Cei 70% din investiția seed au fost confirmați de „parteneri de business și investitori de tip business angels”, potrivit sursei citate.

Startup-ul fondat în anul 2016 de antreprenorul Matei Maloș (foto) alături de Alexandru Dan, fost manager pe zona IT în cadrul eMag, a dezvoltat un instrument de căutare și vizionare online de proprietăți de pe piață prin care cumpărătorii beneficiază și de consultanță integrată în fiecare etapă, pe parcursul întregului proces de achiziție a locuinței.

„Directimo este un proiect nou și reprezintă rezultatul unei succesiuni de proiecte prin care am validat mai multe modalități de generare de vânzări pentru dezvoltatori imobiliari. Prin dimensiunea pieței pe care o țintim, datorită tracțiunii demonstrate pe piața românească și echipei de management, dezvoltare și marketing, vom accelera dezvoltarea companiei pe piețele internaționale și vom investi în dezvoltarea tehnologiei pentru cumpărători și brokeri”, a declarat Matei Maloș, CEO și co-fondator Directimo.

Firma s-a dezvoltat organic și a implicat investiții de peste 1 milion de euro până în prezent. În anul 2021, vânzările totale, ce reprezintă comisioanele generate prin platforma Directimo, au depășit 1,7 milioane euro în România.

Noua rundă de investiție va avea rolul de a asigura fondurile necesare extinderii pe primele piețe internaționale, Dubai și Costa del Sol, precum și pentru adaptarea, scalarea și optimizarea tehnologiei. Astfel, 40% din fonduri vor fi destinate susținerii activității echipei internaționale, 20% vor fi folosite pentru dezvoltarea produsului (sistemul de prospectare și management al ofertelor) și 40% pentru dezvoltarea tehnologiei (sistemul de matchmaking și optimizarea interfețelor pentru cumpărători și brokeri). Procesul de finanțare a început în luna iulie și este prevăzut să se închidă în luna septembrie.

De asemenea, o mare parte dintre automatizările dezvoltate de Directimo pentru brokerii afiliați sistemului se realizează la nivel de conținut, care este diseminat prin servicii.

Directimo susține că se diferențiază prin dezvoltarea unei platforme integrate end to end, prin crearea unui sistem de prospectare cu informații de calitate, automatizări care permit întreținerea relației cu clienții pe scară largă, dar și convertirea unui lead în tranzacție, în mod eficient. De asemenea, startup-ul a obținut în trecut un grant pentru dezvoltarea unui instrument nou de prospectare a proprietăților. Pentru dezvoltarea instrumentelor de prospectare, investițiile vor totaliza peste 500.000 euro până în anul 2024.

Echipa Directimo a mai dezvoltat și platformele Magazinuldecase.ro și Homefinders.

Parallax

Vizualizari
497
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri