Răzvan Tătaru
Un startup românesc care dezvoltă o platformă de brainstorming online, intern sau extern, folosită de mai multe bănci, printre care și Salt Bank, susține că a atras o investiție de 300.000 EUR, potrivit unui comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro.
Idea Morph a atras până acum o investiție de 300.000 EUR, pentru dezvoltarea unei platforme de brainstorming online. Startup-ul a fost susținut de un grant de la Innovation Norway, prin apelul SME Growth Romania - Support for Startups. Dezvoltarea inițială a produsului a durat 6 luni.
Idea Morph propune o platformă de brainstorming online pentru companii și clienții lor. Noutatea este procesul ghidat și automat, care ajută pe oricine sa devină creativ și să genereze soluții. La fel de util pentru lucrul în cadrul unei echipe sau în procesul de feedback dintre companii și clienții săi, platforma creează cadrul ideal pentru ca fiecare dintre participanți să poată înțelege pe deplin provocarea și să genereze idei valoroase, potrivit spuselor startup-ului.
În platformă, orice proiect vine cu resurse selectate atent pentru a stimula creativitatea oricui, dar și cu exerciții de ideație cu rol în schimbarea perspectivei și creșterea ingeniozității. Idea Morph vine și cu un sistem de votare a ideilor. Totul se desfășoară asincron, fără a fi nevoie de call-uri sau întâlniri online.
Fondatorii Idea Morph sunt Cătălina Bănuleasa (CEO – foto dreapta) și Dragoș Niculescu (CTO – foto stânga).
Cătălina este expertul în domeniu, cu peste 15 ani de experiență cu companii de renume precum ING Bank, EA Sport și Google. Din 2017 a co-fondat o agenție de consultanță cu care până în 2020 a condus procese de inovație și Design Sprints pentru companii ca Vodafone, Carrefour sau Banca Transilvania.
Dragoș are peste 10 ani de experiență în domeniul IT, în companii ca Google și Fitbit, cu expertiză largă în scalarea de software inovativ către milioane de consumatori globali.
Salt, prima bancă românească 100% digitală, recent lansată la București, a introdus conceptul de „clienți-fondatori”, al căror feedback este important pentru dezvoltarea ulterioară a aplicației și a produselor și serviciilor oferite.
Prin intermediul Idea Morph, „fondatorii” au fost implicați în diferite proiecte, iar în mai puțin de 24 de ore, în aplicație erau înregistrați peste 1700 de utilizatori, care au generat mai mult de 3000 de idei. Până în prezent, s-au strâns 2300 de utilizatori cu 5000 de idei, care pot ajuta la îmbunătățirea și dezvoltarea aplicației Salt.
În prezent, echipa Idea Morph lucrează la dezvoltarea Morph AI, propriul mecanism de curatoriere de informații, oferindu-le participanților la sesiunile de brainstorming informații valoroase în timp real, perfect adaptate nevoilor fiecărui proiect.
Noua funcție va deveni disponibilă utilizatorilor din 30 aprilie.