Denisa Crăciun

O platformă IT românească pentru eCommerce și-a asigurat 230.000 EUR finanțare și mai vrea 270.000 EUR de la investitori

Fondatorii Aqurate

O platformă IT românească pentru companiile din eCommerce se listează pe platforma de investiții în startup-uri de tehnologie SeedBlink și vrea să atragă o finanțare de până la 500.000 EUR.

Aqurate, startup fondat în 2019 de Vlad Marincaș, Tudor Goicea, Lisardo Erman și Raul Mazilu, și-a asigurat deja 230.000 EUR, iar investitor principal este Growceanu printr-o finanțare de 170.000 EUR. Compania susține că este evaluată la patru milioane de euro, conform unui comunicat transmis, miercuri, StartupCafe.ro.

Startup-ul intenționează să utilizeze finanțarea pentru creșterea echipei și dezvoltare internațională în următorii doi ani.

Aqurate a fost inițial lansată ca furnizor de servicii de consultanță pentru Data Science și Machine Learning.

În iunie 2022 startup-ul a lansat platforma Aqurate, care se adreseaza clienților din domeniul comerțului electronic. Platforma SaaS bazată pe inteligență artificială ajută companiile din eCommerce să își folosească datele pentru a crește.

„De la lansarea noastă în iunie 2022 observăm un nivel foarte bun de adopție, ceea ce ne dă încredere că suntem pe drumul cel bun pentru a crea soluții relevante pentru clienții noștri. Această rundă de finanțare ne va ajuta să dezvoltăm mai departe noi produse și să ne extindem pe plan internațional”, declară Vlad Marincaș, CEO & cofondator Aqurate.

„Aqurate are expertiza unei echipe de seniori și un istoric excelent pentru a livra exact ceea ce au nevoie companiile de comerț electronic: instrumente digitale care să le ajute să convertească și să păstreze clienții”, susține Dan Oros, Head of Marketing Google și YouTube România.

Aqurate oferă trei module: unul de analytics - care permite vizualizarea celor mai importanți indicatori de performanță ai magazinului online, unul de recomandări personalizate de produse și o soluție de segmentare comportamentală a clienților.

„Nevoia de instrumente precum Aquarate este critică pentru magazinele online de mărime medie, ajutându-le să își intensifice puterea de achiziție, conversie și fidelizare pentru a rămâne competitivi. Platforma oferă date centralizate și precise printr-un instrument clar și ușor de utilizat ceea ce este esențial pentru orice specialist care lucrează în e-commerce”, adaugă Andrei Dudoiu, Managing Partner SeedBlink.

Parallax

Vizualizari
1166
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri