Claudiu Zamfir

Ștefan Mandachi, investiție de 1,8 milioane EUR în platforma sa de educație, mentorMag

Stefan Mandachi - platforma-mentormag

Omul de afaceri sucevean Ștefan Mandachi, cunoscut mai ales pentru brandul de restaurante Spartan sau pentru campania #ȘîEu, anunță acum că investește peste 1,8 milioane de euro în platforma onlinde de educație mentorMag, care urmează să se lanseze.

Potrivit unui comunicat transmis, joi, StartupCafe.ro, 350.000 de euro au fost investiți deja ȋn producția și tipărirea primelor trei instrumente pentru dezvoltare personală: „Caietul de strategie”, „Caietul visurilor” și Cartea cu citate.

Restul capitalului anunțat va fi investit ȋn materiale educaționale pentru tineri și antreprenori - 1,3 milioane de euro, precum și ȋn marketing digital - 200.000 de euro.

„Eu folosesc aceste produse de autoeducație de peste 10 ani. În ultimii 5 ani, am numărat peste 12.500 obiective scrise în caietele mele de strategie. Dintre ele, 7% le-am trecut în categoria esențiale. Pornind de la experiența personală, am configurat o metodă bazată pe focus și esențialism. Ȋn cazul meu, au avut un efect uriaș, pe partea de dezvoltare personală și profesională și am convingerea că la fel va fi și ȋn cazul studenților și antreprenorilor. Tocmai de aceea, cel puțin anul acesta, nu urmăresc să fac profit din vânzarea produselor. Vreau doar să ajungă la cât mai multe persoane, iar eu să ȋmi recuperez costurile de producție”, susține Ștefan Mandachi.

„Caietul de strategie” are 230 pagini și este structurat pe două secțiuni. Prima parte conține un „plan teoretic pentru întocmirea strategiilor și setarea obiectivelor, recomandări cheie de carte și film, meditații și un set de întrebări fundamentale pentru antreprenori” - precizează platforma, în comunicat. A doua secțiune „are rol de agendă de lucru și include retrospectiva și sinteza evenimentelor importante ale lunii în curs”. Startup-ul ed-tech mai susține că toate aceste pagini conțin „indicații care servesc la menținerea focusului pe un singur obiectiv și întrebări cu rol de reminder pentru sport, introspecție și lectură”.

„Caietul visurilor” este prezentat drept „ manual premium”, laminat în catifea, de 226 pagini, cu textură aurită. Potrivit firmei, acest „instrument de dezvoltare personală se împarte în trei secțiuni: descrierea detaliată a visurilor, exerciții practice pentru descoperirea vocației și întrebări pentru conștientizarea traumelor”.

„Toate produsele sunt vitale pentru orice antreprenor. De trei ani ȋmbunătățesc substanțial conceptele. Atât Caietul visurilor, cât și Caietul de strategie sunt unelte de educație antreprenorială. Am lansat și o carte cu citate, esențială oricărui antreprenor care are nevoie de inspirația unei idei bune pentru marketing și copywriting. Vrem să lansăm alte nouă produse cu scop educațional anul acesta, care vor prinde contur digital în curând și se vor transforma în aplicații online. Acesta este obiectivul, să digitalizăm tot ceea ce avem în print, dar să păstrăm și formatul actual”, mai afirmă Ștefan Mandachi.

Ștefan Mandachi a lăsat restaurantele pentru business-ul de educație

Ștefan Mandachi a anunțat, în februarie 2023, că vinde lanțul de restaurante Spartan, inclusiv brandul și compania francizoare, Strong MND Corporation, către un grup de antreprenori care operau deja restaurante Spartan ca francizați.

Suma tranzacției, anunțată de Mandachi, este de 20,3 milioane de euro, însă cumpărătorii urmează să-i plătească banii eșalonat, în următorii 10 ani, potrivit Profit.ro.

„După ce a vândut toate operațiunile din HoReCa, inclusiv compania care deține franciza Spartan, Mandachi va investi exclusiv în domeniului aplicațiilor educaționale online, o piață ȋn care vede un potențial uriaș de creștere” - precizează comunicatul transmis joi de metorMAG, noua afacere a lui Ștefan Mandachi.

„Voi investi masiv în educația online întrucât piața este mare, deschisă și în stadiu incipient. Platforma va fi un loc unde mentorii și discipolii se vor conecta într-o manieră inedită, pentru că performanța unuia va depinde de implicarea și devotamentul celuilalt. Va fi ceva inovativ”, afirmă și omul de afaceri sucevean, citat în comunicat.

MentorMag este o platformă de e-learning care susține că a strâns deja „o comunitate de 11.000 oameni pe Facebook, 3.000 urmăritori pe Instagram și 7.000 pe TikTok”.

„Elevii și studenții fără posibilități vor primi materialele educaționale gratuit, cu condiția să-și demonstreze implicarea în procesul de autoeducație. Cred că doar atunci când ești autodidact progresezi consistent și faci performanță. De aceea am lansat pe piață aceste caiete de lucru formidabile. Până la finalul anului, ne-am propus un obiectiv îndrăzneț: 50.000 - 70.000 de unități vândute. Am încredere că vor deveni bestselleruri. Voi aloca un buget de peste 200.000 de euro ȋn marketing digital, pentru promovarea lor”, a menționat  Ștefan Mandachi.

Cultură și educație, ȋn container

Ȋn paralel cu pregătirile produselor educaționale, Ștefan Mandachi a mai lansat, de curând, un proiect - „Cu lectura dai lovitura”. Antreprenorul a construit un hub cultural, cu o bibliotecă, sală de lectură, sală de pictură și o zonă cu instrumente muzicale, ȋntr-un container de 13m x 2,5m. Costul total a fost de 12.500 de euro.

Proiectul pilot este amplasat ȋn satul Cumpărătura, județul Suceava. Ștefan Mandachi vrea să colaboreze cu alți antreprenori, dispuși să finanțeze, să dedice timp și energie, pentru a multiplica inițiativa ȋn toate județele țării, ȋn special ȋn zonele rurale, defavorizate. 

Parallax

Vizualizari
2612
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri