Du-ți afacerea în Danemarca: Înscrieri online până pe 3 martie 2020
Claudiu Zamfir

Du-ți afacerea în Danemarca: Înscrieri online până pe 3 martie 2020

Thumbnail

Antreprenorii români cu afaceri în IT, design, jocuri, hand-made și alte industrii creative se mai pot înscrie până pe 3 martie 2020 la competiția pe România a Creative Business Cup, câștigătorul urmând să fie trimis la Copenhaga, unde va putea să-și prezinte afacerea în fața unui public internațional, la Creative Business Cup 2020.

Înscrierile pentru Creative Business Cup România  se fac până pe 3 martie, iar antreprenorii trebuie să completeze un chestionar cu detalii despre idee (descrierea pieței, nevoia identificată, echipa), în limba engleză, care se regăsește online.

Creative Business Cup este una dintre cele mai mari competiții internaționale din sectorul industriilor creative, la care participă sute de start-up-uri din peste 100 de țări, fiind o platformă de promovare și finanțare pentru produse sau servicii care au potențial de a fi scalabile pe piața globală. Cei mai creativi antreprenori își vor prezenta ideile pentru a obține atât investiții, cât și premii în cash și servicii de suport în dezvoltarea afacerii, bucurându-se de expunere în mediul internațional, în fața investitorilor și partenerilor.

În România, competiția este organizată de către CIVITTA România, companie ce sprijină startup-urile inovatoare prin servicii dedicate și programe suport, cu sprijinul Banca Transilvania - partenerul Industriilor Creative din România.

La Creative Business Cup România intră în concurs cele mai bune idei din domeniile Industriilor creative (design, arhitectură, arte și meșteșuguri, publicitate, film, video și fotografie, artele spectacolului, muzică, modă, gastronomie, edituri și presa, radio și televiziune, aplicații mobile și web, publicații virtuale, jucării și jocuri, inclusiv zona de IT & games), care sunt inovatoare și au caracter scalabil.

Criterii de selecție:

  • Produs/ serviciu din sfera industriilor creative, inclusiv ITC, care să fie cel puțin la nivel de prototip
  • Entitatea aplicantă să fie un start-up (înființat nu mai mult de 6 ani)
  • Produs/ Serviciu scalabil (să aibă potențial de dezvoltare și la nivel internațional)
  • Echipa (se vor puncta competențele și structura echipei)
  • În prima etapă vor fi selectați 5 antreprenori creativi, care vor primi consultanță în materie de business și financials și workshop-uri de fundraising și pitching, urmând ca la începutul lunii aprilie să fie ales câștigătorul.

Câștigătorul selecției românești va concura pentru titlul de World’s Best Creative Entrepreneur și își va susține ideea în fața unui juriu format din experți internaționali, la Copenhaga, unde peste 1000 de minți creative, antreprenori și investitori vor participa la una dintre cele mai importante astfel de competiții din Europa.

În anii trecuți, România a trimis la Copenhaga startup-uri precum:

  • Product Lead — serviciul destinat influencerilor si brandurilor, ce permite monetizarea continutului din social media, prin integrarea eficienta intre inteligenta artificiala si marketingul afiliat.
  • FaceRig  — aplicatie software ce permite oricarui detinator de webcam sa devină un personaj digital 3D, cu o larga paleta de expresii faciale -  care a ajuns in finala competitiei, ocupând locul 5.
  • Kalium Labs — un gadget ce combină tehnologia unei boxe bluetooth cu lumina ambientală, într-un design unic.
Parallax

Vizualizari
8951
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri