Denisa Crăciun

Idee de afacere: 150.000 Euro într-un brand de tapet premium

Thumbnail

Un antreprenor român a investit 150.000 de Euro într-o afacere cu tapet premium, care își propune să facă arta accesibilă și să realizeze produse personalizate, pe suporturi și cu dimensiuni atipice.

Valentin Bratu a creat startup-ul Dream Prints, un brand care se va lansa pe piața din România și care beneficiază de sprijinul unei echipe de artiști și ilustratori.

Antreprenorul român, cu o experiență de peste 15 ani în tech, este pasionat de designul de interior și a investit cei 150.000 de Euro atât pentru partea de echipamente și materiale necesare producției, cât și pentru lansarea digitală a brandului, momentan comercializat doar online.

 

Thumbnail

 

Ideea unei astfel de afaceri a pornit înainte de pandemia COVID-19, iar întreg procesul - de la idee, creație, producție și implementare a tapetului premium - este făcut in house, cu echipa proprie.

Astfel, pentru a completa cele 5 colecții de debut, Dream Prints a demarat o provocare globală adresată comunităților de ilustratori și artiști digitali, iar în urma acesteia a fost selectată o echipă de 13 specialiști care și-au pus semnătura pe cele peste 100 de design-uri lansate într-o primă etapă a proiectului.  

Totodată, Dream Prints oferă și o colecție de 25 printuri, dedicată copiilor, realizată pe suport eco-friendly.

„Ne propunem să oferim o nouă direcție în domeniu, propunând materiale atipice, care oferă o textură specială produsului final, cum ar fi piele, ciment sau textil, dar și o viziune artistică a designului. De asemenea, ne dorim să ieșim din producția standard, tapetul nostru poate fi produs la orice dimensiune și ajustat în funcție de nevoile clienților. Dream Prints se adresează atât profesioniștilor în domeniu, dar și clientului final, interesul pentru amenajări din ce în ce mai îndrăznețe pe segmentul rezidențial fiind în creștere în ultima perioadă”, a precizat Valentin Bratu, fondatorul Dream Prints.

Dream Prints vizează pentru primul an de funcționare o cifră de afaceri de 120 - 150.000 de euro, mizând pe un mix echilibrat de clienți, atât pe segmentul B2B, cât și B2C.

Astfel, clienții vin din zona dezvoltatorilor imobiliari, firmelor ce oferă soluții de amenajare pentru birouri, dar și segmentului HoReCa.

 

Parallax

Vizualizari
373
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri