Răzvan Tătaru

De la eșec la succes: „Ca să fii campion, mai întâi e nevoie să fii cam pion” (antrenor vânzări)

Thumbnail

„Un business de succes înseamnă un business cu zero regrete, adică ai dat totul și n-ai nicio conversație interioară”, crede Andrei Dunuță, trainer de vânzări și de public speaking, la un nou eveniment dedicat antreprenorilor și celor care vor să intre în lumea afacerilor, ce a avut loc la Stup.

Zilele trecute, oameni de afaceri și manageri români s-au adunat la hub-ul de business Stup, de la București, să le împărătșească antreprenorilor aflați la început de drum din experiența și relația lor cu eșecul. Andrei Dunuță – antrenor în vânzări, Octavian Vucmanovici – director Vifrana, Anca Gheorghe – expertă în publicitate, și Vlad Hâncu – co-fondator Shoteria au povestit, la FuckUp Nights, cum ajungi de la pion la campion.

Andrei Dunuță

Eșecul în afaceri: „lecții” de la antreprenori și manageri

Andrei Dunuță a povestit, în cămașa lui jumătate albă, jumătate neagră, despre pasiunea sa pentru șah și despre ce înseamnă succesul pentru el.

Pentru el, „fiecare element din viață care a fost odată «din cauza» se va transforma în «datorită»”, iar primul pas în a deveni un campion este să fii „cam pion”.

Astfel, în opinia lui, este bine să începi de jos, „să înveți, să avansezi ușor, să continui, iar când vei ajunge la finalul tablei de șah, vei ajunge regină, să poți merge oriunde vrei tu”.

De la Octavian Vucmanovici, am rămas cu poveștile sale de investiții diverse, de la o crescătorie de calcani, la o pensiune în munții Apuseni și, în cele din urmă, la rolul său de director executiv al Vifrana.

„Să fiți foarte demni și foarte curajoși în negocieri cu oricine din Uniunea Europeană și nu numai” a fost unul dintre sfaturile oferite de acesta.

„Eu am gestionat eșecul cu foarte mult calm, ceea ce v-aș sugera și vouă.” – Octavian Vucmanovici

Anca Gheorghe

Anca Gheorghe a vorbit despre eșecuri pragmatice, așa cum le numește ea, dar care au ajutat-o în parcursul său profesional, din zona de publicitate BTL (Below The Line) la zona de producție video.

Ce a spus Anca Gheorghe:

„Nu scapi de frica de eșec, nu scapi de anxietate, nu scapi de presiunea de a performa. Am plecat cu ea la drum, o am în minte în fiecare zi, în orice fac. Acum le gestionez altfel, se transformă, mi le asum și cam asta am avut în minte în orice am făcut”;

„Este bine să respiri un pic, să faci un pas în spate și să pui în ordine informațiile. Pierzi timp, dar câștigi loc”;

„Tu trebuie să fii brici, tu trebuie să fii standardul, tu trebuie să știi cum vrei să te prezinți și că, atunci când e un eșec, te lovește, it is what it is, dar trebuie să iei ceva din el”.

Vlad Hâncu

Co-fondatorul Shoteria, Vlad Hâncu, a povestit despre cum „dintr-un băruleț mic de 58 metri pătrați”, compania a ajuns să fie lideră în acest business, „100% la amuzament”.

Mixul până reușești să creezi, să faci armonie în viața ta, pentru că nu e un boost moment, este o combinație între frustrare, care te ajută să găsești calea, și obsesie, care nu te lasă să te oprești din mecanica pe care o câștigi în trecerea timpului. Este important să-ți găsești limitele, până unde duci obsesia, până unde duci căutarea, pentru că este posibil să fie prea târziu fie pe alte capitole sau tu să obosești cât să nu poți să conduci. Mai frumos spus, dragostea” – Vlad Hâncu.

Evenimentul de la Stup a fost realizat de DiFine PR, o agenție de comunicare și relații publice la nivel corporate, care lucrează cu branduri ca Google, UiPath, IBM și Microsoft.

Vezi programul evenimentelor și cursurilor de la Stup.

Parallax

Vizualizari
670
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri