Smile Media

[P] Antreprenorii nu vor mai pierde timp cu drumurile la instituții sau contabili. Platforma StartCo le oferă soluția complet digitală pentru a-și pune afacerea pe picioare

Antreprenorii nu vor mai pierde timp cu drumurile la instituții sau contabili. Platforma StartCo le oferă soluția complet digitală pentru a-și pune afacerea pe picioare

Tot mai mulți antreprenori arată un interes sporit pentru serviciile de înființare firmă și contabilitate online. Din nevoia eliminării timpului pierdut cu deplasările la instituțiile statului sau la contabil, a apărut o soluție 100% digitală, special concepută pentru tiparul antreprenorului modern.

 

Prin platforma digitală StartCo antreprenorii își pun afacerea pe picioare în mod digital, fiind scutiți de drumuri la instituții, cozi și de clasicele dosare cu șină. Serviciile care pot fi accesate prin intermediul platformei rezolvă problemele cele mai presante la debutul unei afaceri: înregistrarea formei legale, (emiterea de facturi și evidența contabilă lunară.

Ce soluții digitale oferă StartCo?

Dintr-un singur cont de utilizator, antreprenorii pot accesa o serie de servicii digitale care îi ajută să economisească timp cu administrarea firmei, servicii precum:

  • înființarea firmei (SRL, PFA)
  • facturare
  • contabilitate
  • modificări la Registrul Comerțului

Platforma StartCo integrează o serie de automatizări, printre care generarea de documente și transmiterea acestora către instituțiile statului, reducând drastic timpii de procesare și eficientizând activitatea antreprenorilor. Cei care ajung la StartCo la începutul călătoriei antreprenoriale, pentru înființarea firmei, și continuă cu serviciile de facturare și contabilitate, percep cel mai mare beneficiu întrucât primesc toate informațiile de care au nevoie pas cu pas, știu exact ce le-a mai rămas de făcut pentru a pune afacerea în mișcare și economisesc timp, nefiind nevoiți să caute soluții pentru fiecare nevoie de business în parte.

Cum funcționează contabilitatea la StartCo?

Serviciile de contabilitate se adresează atât celor cu SRL cât și PFA-urilor și sunt livrate sub formă de abonament lunar în platformă, într-un mod simplu și user-friendly.

Documentele contabile se încarcă lunar în platformă (fișiere sau poze făcute cu telefonul)

Facturile, bonurile, extrasele bancare sunt încărcate direct în contul din platformă, eliminându-se astfel drumurile lunare la contabil. Se pot încărca fie fișiere electronice, fie poze făcute direct cu telefonul la documentele emise în format fizic. Pentru cei care folosesc și programul de facturare oferit gratuit de StartCo, facturile sunt importate automat la luna contabilă în care au fost emise. 

Procesarea documentelor

Odată ce documentele au fost încărcate, sunt procesate de către sistemele și contabilii StartCo. La finalul înregistrării, evidențele contabile aferente lunii (jurnale, balanțe, etc.) figurează automat în contul de utilizator, de unde pot fi accesate ușor, oricând este nevoie de ele.

În lunile în care există taxe de plată, antreprenorii sunt atenționați în mod automat și direcționați către secțiunea din platformă unde regăsesc toate datele referitoare la sumele datorate, diminuându-se  astfel riscul de a întârzia sau rata plata unor taxe.

Acces la date despre performanța afacerii în timp real 

În cadrul platformei, antreprenorii au acces la informații relevante despre performanța financiară a firmei lor, în timp real, pe baza datelor din contabilitate (indicatori precum cifră de afaceri, profit, marjă de profit, etc.).

Servicii digitale, comunicare umana

Chiar dacă serviciile de contabilitate sunt prestate digital, fiecare client StartCo are un contabil dedicat și poate comunica în mod direct cu acesta, în timp real, prin intermediul mesageriei din platformă. Astfel, antreprenorii au oricând posibilitatea de a adresa întrebări contabilului care se ocupă de firma lor. 

Servicii contabile acreditate CECCAR

Serviciile StartCo sunt servicii contabile de specialitate, compania fiind acreditată de Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR). Astfel, spre deosebire de alte soluții digitale existente pe piață, serviciile oferite de StartCo se adresează inclusiv firmelor cu un specific mai complex, cum ar fi cele plătitoare de TVA și cu salariați, indiferent dacă este vorba despre un PFA sau un SRL.

 

 

Parallax

Vizualizari
3306
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.436
Just for testing :

interaction: 0.86

popularity: 0.46

publishing: 2.89

expertise: 0.08

rating: 1.436

Content Marketing
SmileMedia nu ofera doar campanii. Functionam ca un digital newsroom capabil să creeze conținut de orice tip: grafic, text, foto, audio sau video.
Articole publicate : 1, 410
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri