Să lucrezi direct cu oamenii a fost, este, și probabil va rămâne una dintre cele mai mari provocări pentru un om de afaceri. Felurile diferite de a fi, de a ne comporta și a reacționa sunt cele care provoacă, de cele mai multe ori conflicte. Iar dacă se întâmplă să fii și managerul unei companii, știi deja că provocările care te solicită cel mai mult sunt cele care au legătură cu oamenii pe care îi ai alături de tine.
Cum ar fi dacă ți-am spune că există o tehnică prin care poți să îți cunoști angajații actuali sau îi poți recruta pe viitorii tăi colaboratori fără să fie nevoie ca ei să facă teste speciale și chiar…fara să fie nevoie să îi vezi față în față?
Fizionomia unei persoane îți poate arată:
În ultimii ani, tot mai multe studii de specialitate vorbesc despre felul în care fizionomia unei persoane arată felul ei de a fi. Despre faptul cum trăsăturile chipului pot să “tradeze” mult mai mult decât vârsta, emoțiile sau intențiile unei persoane. Iar dacă reușești să descoperi și să înțelegi cum funcționează aceste lucruri de finețe, vei reuși să duci stilul în care faci afaceri la un cu totul alt nivel.
Despre speaker
Managing and Founding Partner al companiei de Training și Consultanță REVELA, Cristian Dumitrache susține traininguri de soft skills pentru companii de top din România, de mai bine de 13 ani.
Ce îl diferențiază de alți experți este faptul că s-a specializat în Interpretarea Fizionomiei, în cadrul Al Ferasa Teaching Research Institute. Iar azi își oferă serviciile de consultanță în țări de pe 2 continente și împărtășește cunoștințele sale în 3 limbi diferite.
Cristian este consultant specializat și te poate ajuta să îți dezvolți abilitățile de “profiling” și, mai mult decât atât, îți poate ajuta angajații să descopere această artă, iar astfel echipa ta de Management, cea de Vânzări sau chiar echipa de HR va obține rezultate mult mai bune, iar perfomanta firmei tale va crește vizibil.
Închipuie-ți ce rezultate poate să aibă un om de vânzări care reușește, la o prima vedere, să știe ce personalitate are clientul sau, ce caută sau cum anume are nevoie să îi fie prezentată informația ca să simtă că rezonează cu ea!