Competitor al Tinder, cumpărat cu 258 milioane de dolari

O aplicaţie de dating, lansată în 2007, care era cât pe ce să fie scoasă din piaţă de cel mai mare competitor din această zonă, Tinder, a fost cumpărat de o companie “colecţionară” de aplicaţii de dating, Spark Networks.

 
 


Spark Networks are în portofoliu branduri precum Christian Mingle, Jdate, LDSsingles, Silver Singles, Jswipe şi a anunţat achiziţia celei mai populare aplicaţii de dating din Germania, Zoosk.

Spark declară că va emite 12.980.000 de acțiuni în valoare de 153 de milioane de dolari, dar va veni şi cu o plată în numerar de 105 milioane de dolari pentru Zoosk, notează techcrunch.com.

 
 


Aplicaţia este disponibilă în 80 de ţări, poate fi descărcată gratuit, dar taxează utilizatorii pentru fiecare mesaj trimis şi pentru a obţine permisiunea de a discuta cu alţi utilizatori.

Zoosk se află într-o luptă continuă cu aplicaţii din domeniu care deţin mult mai mult din piaţă, cum ar fi Tinder. De altfel, în urmă cu circa doi ani, startup-ul nemţesc şi-a concediat o treime din angajaţi şi şi-a anulat listarea la bursă (IPO-ul) din cauză competiţiei puternice a Tinder.

Astăzi, Zoosk se promovează în App Store ca fiind o aplicaţie de socializare, nu de lifestyle, precum Tinder, Bumble sau Hinge.