Redactia

Small Data: Indicii marunte care scot la iveala tendinte de masa

Small Data: Indicii marunte care scot la iveala tendinte de masa

Martin Lindstrom, un Sherlock Holmes al lumii moderne, valorifica
puterea informatiilor calitative in misiunea sa catre urmatoarea mare
descoperire.



Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla la ce
anume reactioneaza clientii lor, Martin Lindstrom a decis sa-si petreaca
300 de nopti din an in casele unor straini pentru a observa cu atentie
fiecare detaliu al vietilor acestora, pentru a le descoperi dorintele
ascunse si, nu in ultimul rand, pentru a identifica particularitatile
care duc la un produs sau un brand de milioane.



Lindstrom conecteaza toate aspectele acestei povesti cosmopolite care
ii va fermeca atat pe creativii din comunicare, cat si pe toti cei
interesati de varietatea nesfarsita a comportamentului uman.



Citind paginile acestei carti, veti afla:



  • * Cum
    un pantof de sport uzat, descoperit in casa unui pusti de unsprezece ani
    din Germania, a dus la incredibila revenire pe piata a companiei LEGO.

  • * Cum un magnet descoperit pe un frigider din Siberia a revolutionat un supermarket din SUA.
  • * Cum o
    pereche de casti menite sa izoleze fonic la peste 10 000 de metri a
    contribuit la construirea noului sunet reprezentativ pentru brandul
    Pepsi.

  • * Cum felul in care intrau oamenii intr-o biserica din Roma a ajutat la modernizarea parcurilor tematice Disney.
  • * Cum
    un ursulet de plus din camera unei fetite din Austria a dus la
    restructurarea celor 1 000 de magazine din 20 de tari ale unui
    comerciant de articole de moda.

  • * Cum o bratara obisnuita a ajutat compania Jenny Craig sa creasca loialitatea clientilor cu 159% in mai putin de un an.
  • * Cum aspectul ergonomic al bordului unei masini a contribuit la procesul de imbunatatire a designului aspiratorului Roomba.


 Alaturati-va lui Lindstrom in calatoriile sale de-a lungul carora
analizeaza urmele marunte pe care le lasam si care dezvaluie adevaruri
surprinzatoare despre tendintele noastre de consumatori, precum si
despre comportamentul uman.Desi informatiile dezvoltate in aceasta carte ar putea parea
insignifiante, ele sunt extrem de importante pentru comportamentul uman
si de nepretuit pentru oricine isi doreste sa inteleaga mai bine
factorii care declanseaza deciziile de cumparare.
Robert Cialdini, autor al cartii Persuasiune

Cea mai buna carte a lui Martin de pana acum. O modalitate personala,
intuitiva si puternica de a privi cum poti schimba ceva prin munca ta.
Seth Godin, autor al cartii Triburi



In mediul de afaceri contemporan, in care studiile cantitative
suscita un devotament religios, apare Martin Lindstrom, ateul din
marketing.
Ceea ce face el este sa expuna limitele studiilor cantitative
si felul in care cercetarea calitativa devine instrumentul esential
pentru depasirea acestora.
Chip Heath, co-autor al cartilor Idei cu impact garantat si Switch



Martin Lindstrom analizeaza tehnici criminalistice de ultima ora
pentru a dezvalui dihotomia dintre informatie si intelepciune. Daca iti
plac serialele Bones si CSI, aceasta carte va fi pe gustul tau.
Paco Underhill, autor al cartii Arta de a cumpara 

O minte originala si iscoditoare. - Time Magazine



Conţinut

Adauga comentariu