Răzvan Tătaru
O platformă românească de servicii „last–mile delivery” anunță o investiție de 50.000 EUR din partea unei organizații non-profit care sprijină startup-urile din domeniul IT, potrivit unui comunicat transmis, miercuri, StartupCafe.ro.
Platforma CautCurier.ro anunță o investiție de 50.000 EUR, bani prin care își propune să atingă următoarele obiective în anul 2024:
„Investiția oferită de Make IT in Oradea reprezintă un moment de cotitură pentru CautCurier.ro și confirmă încrederea în viziunea noastră de a transforma modul în care oamenii experimentează serviciile de curierat în România. Ne dorim să fim prezenți în inimile a cât mai multor clienți și suntem hotărâți să creăm o rețea de livrare de încredere și accesibilă în România, înainte de a ne extinde către vest”, a declarat Cătălin Anghel, CEO CautCurier.ro.
„Sectorul de livrări este într-un proces profund de remodelare. Am putut observa încă din pandemie importanța și deficiențele acestuia. Credem că echipa CautCurier.ro va găsi modalități inovatoare prin care să facă experiența de livrare una adaptată nevoilor noastre actuale și viitoare. Prin investițiile și sprijinul nostru, dorim să contribuim la păstrarea, atragerea și creșterea startup-urilor inovative de tehnologie și să dezvoltăm Oradea într-o destinație totmai atractivă pentru fondatori și startup-uri”, a declarat David Achim, Director Executiv Make IT in Oradea.
Investiția de 50.000 EUR face parte dintr-o rundă deschisă prin intermediul căreia echipa CautCurier.ro vrea să atragă, în total, 300.000 EUR. Cu ajutorul acestei sume, compania nu numai că va accelera îndeplinirea obiectivelor menționate mai sus, dar va scala afacerea către 10 noi orașe, în total, potrivit comunicatului.
O parte importantă din fonduri va fi folosită și pentru dezvoltarea unui smart-tag care monitorizează coletele în timp real, împreună cu lansarea de proiecte pilot pentru acesta.
CautCurier.ro este un marketplace B2B pentru last-mile delivery, care și-a început activitatea în Timișoara. Platforma se adresează firmelor mici și mijlocii și beneficiază de tracțiune foarte bună în segmente în care curieratul urgent nu îndeplinește complet nevoile clienților, cum ar fi: stomatologie și tehnică dentară, service și reparații de telefoane mobile și electronice, agenții de publicitate și creație, companii din comerț și distribuție care lucrează cu multipli furnizori, plus multe alte categorii de beneficiari.
„Make IT in Oradea” este o organizație non-profit fondată la inițiativa Primăriei Oradea și ADLO SA, împreună cu membrii locali Creatopy, Mobiversal, Helion, ROetCO International, și partenerul național Orange România. Scopul organizației este de a crește ecosistemul local de startup-uri din domeniul IT&C.