Claudiu Zamfir

Finanțare de 500.000 EUR, obținută de o plantație românească de afine de la investitori privați

Ajay Naqvi_CEO The Blue Renaissance

Firma românească The Blue Renaissance, fondată de antreprenorul Ajay Naqvi, fost manager în cadrul Coca Cola India, a obținut o finanțare de 500.000 de euro de la investitori privați, pentru a-și dezvolta linia de producție de băuturi din afine.

Investiția a fost acordată la o valoare totală a companiei estimată la 6 milioane de euro, potrivit unui comunicat, transmis, miercuri, StartupCafe.ro.

The Blue Renaissance este brandul internațional sub care funcționează în prezent producătorul de fructe și sucuri Dealul cu Afine. Compania a fost fondată în anul 2016, de Ajay Naqvi, împreună cu soția sa, Ramona Naqvi. Ei dețin o plantație de afine în satul Toderița, în apropiere de Făgăraș, județul Brașov.

Totalul de 500.000 de euro adunat de firmă în ultimele luni provine de la investitori privați din mediul internațional de afaceri și este destinat atât dezvoltării actualei linii de producție, cât și lansării de noi produse. Un prim pas în această direcție a fost făcut prin introducerea unei noi linii de produse: Game Every Day, un set de 7 băuturi funcționale, câte una pentru fiecare zi a săptămânii.

The Blue Renaissance estimează că până la finalul anului, noile băuturi lansate vor contribui la generarea unui venit total de 400.000 de euro.

Împreună cu investițiile private anterioare, în valoare de 1 milion de euro, compania spune că își continuă strategia de extindere la nivel național și internațional.

„Am dezvoltat noi parteneriate cu retaileri de încredere din România și suntem implicați activ în negocieri cu rețele de retail importante din Europa și Orientul Mijlociu. Noua noastră linie de produse acoperă o nișă de piață, completând oferta existentă și venind în întâmpinarea nevoilor clienților. Pentru a profita de această oportunitate, vom aloca o parte semnificativă din fonduri pentru automatizarea procesului și extinderea capacității de producție, deoarece credem în potențialul acestor băuturi funcționale. Astfel, investițiile noastre strategice vor spori eficiența operațională și capacitatea de producție”, a declarat Ajay Naqvi, co-fondator The Blue Renaissance.

Strategia de distribuție a The Blue Renaissance pentru acest nou produs cuprinde atât canalele B2C, cât și B2B. Astfel, băuturile vor fi disponibile atât pe canalul propriu de vânzare, dar în aceșași timp strategia vizează atragerea de clienți din segmentul premium HoReCa, retaileri internaționali și magazine specializate care se adresează clienților de produse naturale și organice.

Parallax

Vizualizari
870
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri