Răzvan Tătaru

8 din 10 studenți vor să aibă parte de pregătire pentru piața muncii și educație calitativă (studiu internațional)

Student la cursuri online

Predarea de înaltă calitate și pregătirea pentru piața muncii au fost principalele priorități pentru 83% dintre studenți, arată un studiu realizat la nivel internațional.

Totodată, calitatea cursurilor online a fost cea mai slab cotată de către studenții respondenți ai unui studiu realizat de EY.

Aceștia au declarat că ar dori să vadă investiții în formarea profesorilor:

  • pentru a oferi cursuri online mai eficiente (45%);
  • pentru dezvoltarea unor materiale de învățare online mai bune (41%);
  • pentru a putea oferi mai mult sprijin studenților în procesul de învățare digitală eficientă (40%).

Participanții la grupurile de discuții au punctat nevoia de formare suplimentară pe zona bunelor practici în predarea mixtă (online și cu prezenţă fizică). Formarea ar fi benefică pentru elaborarea de programe și conținut pentru învățare digitală sau mixtă eficientă, și pentru procesul efectiv de predare și învățare.

Cadrele didactice și personalul de suport au nevoie de mai mult timp pentru a integra noile modalități de lucru. Acestea susțin că petrec prea mult timp ocupându-se cu sisteme și instrumente noi, care au fost neintuitive, dificil de utilizat sau dublate, mai arată studiul.

„Aceste sisteme și practici trebuie să fie concepute cu gândul la oamenii pe care îi vor servi, mai degrabă decât să se potrivească la structurile existente. Trebuie să se concentreze, în primul rând, pe nevoile studenților, iar pentru a avea succes, trebuie să funcționeze și pentru cadrele didactice, cercetători, personalul administrativ și de suport. În unele cazuri, aceasta ar putea fi o mare schimbare, dar, având în vedere că o treime dintre studenți spun că au un sentiment negativ sau neutru cu privire la experiența lor universitară, iar calitatea predării este principala lor prioritate, este clar că acest lucru trebuie să fie de primă importanță”, a declarat Catherine Friday, EY Global Education Leader

Studiul realizat de EY analizează datele colectate de la peste 3.000 de studenți de nivel universitar și postuniversitar din 11 țări (Australia, Canada, India, Irlanda, Japonia, Noua Zeelandă, Arabia Saudită, Singapore, Emiratele Arabe Unite, Marea Britanie și SUA), precum și informații rezultate în urma unor grupuri de discuții și interviuri cu personalul și liderii din universități.

Parallax

Vizualizari
109
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri