Răzvan Tătaru

Românii vor cheltui între 500 și 1.000 lei pentru masa de Crăciun, în 2023 (hypermarket online)

Cumpărături online

Se așteaptă ca românii să dea până la 1.000 lei pe coșul de cumpărături pentru masa de Crăciun, iar produsele cele mai căutate pe un hypermarket online sunt carnea de porc, cozonacul și vinul spumant, potrivit unui comunicat de presă transmis, miercuri, StartupCafe.ro.

Hypermarketul online Freshful by eMAG estimează o dublare a vânzărilor pentru produsele alimentare, mai exact până la 5.000 de comenzi pe zi.

Am observat că oamenii preferă să facă cumpărăturile de sărbători prin două comenzi: una principală și atent planificată, cu o valoare mare, în care includ cele mai multe dintre produsele necesare, și o a doua, care vine în completare cu produse mai puține, în special cele proaspete. Pentru că ne așteptăm la un vârf de până la 5.000 de comenzi pe zi, am crescut echipa cu 100 de colegi noi astfel încât produsele să ajungă simplu și rapid pe mesele clienților noștri”, a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

În acest an, oamenii au început pregătirile cu aproximativ 10 zile înainte de sărbătorile de iarnă, astfel că și traficul în platformă a crescut cu 15% față de o perioadă normală din an. Cei mai mulți dintre clienți plasează, în medie, două comenzi.

Carnea de porc este cel mai căutat produs. Oamenii completează coșul de cumpărături și cu produse specifice de sezon cum ar fi specialitățile tradiționale: mezeluri, jumări, piftie, șorici, urechi de porc, sarmale, tobă de porc și curcan, caltaboș, lebăr sau cozonaci.

Spre deosebire de anul trecut, oamenii cumpără pentru masa de Crăciun și produse diferite de cele tradiționale. Anul acesta, cele mai căutate de pe platformă sunt produsele din pește și fructe de mare (somon, creveți), dar și fructele exotice precum avocado sau mango. De asemenea, oamenii caută și specialități internaționale cum ar fi Jamon Serrano, salam Salchichon sau Fuet ori brânzeturi franțuzești, foie gras, stridii sau melci, mai arată comunicatul.

Oamenii sunt interesați în acest an și de cadourile gata ambalate, cum ar fi seturile cu produse cosmetice, cu produse alimentare sau cele cu băuturi spirtoase. Românii sunt mai deschiși în acest an și față de produsele vegane.

Tendințele din acest an arată că în ceea ce privește băuturile spirtoase, oamenii se îndreaptă și către pachetele cadou, preferate fiind cele cu pahare. De asemenea, la mare căutare sunt și băuturile non-alcoolice, gin, vin și spumant fără alcool.

Pe lângă produse alimentare, oamenii pun în coșul de cumpărături și decorațiuni de Crăciun sau seturi de cadouri cu produse cosmetice ori jocuri pentru copii, printre cele mai căutate cadouri.

Freshful by eMAG este o companie românească fondată în anul 2021 și reprezintă primul hypermarket 100% online din țară. Aceasta oferă românilor o gamă variată de peste 18.000 de produse alimentare și băuturi de larg consum, de la partenerii și producătorii locali. În primii 2 ani de activitate, Freshful a livrat peste 1,1 milioane de comenzi cu ajutorul a 400 de livratori.

Parallax

Vizualizari
62
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri