Denisa Crăciun

Magazinele online de modă vor crește prețurile în 2022

Thumbnail

În 2022, 55% dintre magazinele online de modă intenționează să crească prețurile cu 6 – 10%,, un procent mai mare decât în Cehia, dar mai mic decât în Ungaria, arată o analiză realizată de un motor de căutare online de fashion din România.

Vânzările de modă în România au crescut cu aproape 26% față de 2020 și se preconizează că vor continua să crească în 2022 cu 22%, potrivit studiului „Year in Review” realizat de Glami.ro.

Creșterea comerțului electronice în segmentul modei, atât în 2021 cât și în 2022, este susținută de o saturație mai scăzută a pieței: ponderea utilizatorilor de internet este încă mică în România, comparativ cu alte piețe din Europa Centrală și de Est, dar este în creștere, conform raportului.

În ceea ce privește provocările întâmpinate în 2021 de magazinele de modă online, acestea au menționat:

  • concurența mai puternică pe piață;
  • gestionarea stocurilor;
  • costurile majorate de marketing și publicitate;
  • profitul diminuat de necesitatea de a oferi discount-uri mai mari.

Problemele de confidențialitate legate de actualizarea iOS pentru iPhone/iPad, angajarea ori concedierea personalului sau procesarea comenzilor returnate nu sunt considerate impedimente majore.

E-tailerii prezenți pe platforma Glami spun că mediul de piață va rămâne complex în 2022, cu noi provocări de abordat, precum întârzierile în transport, în producție și creșterea costurilor, depășite de o situație geo-politică instabilă.

Top branduri de modă preferate de români

Românii preferă mărci precum Nike, Tommy Hilfiger, adidas, Guess, însă de-a lungul anului 2021 vizitatorii motorului de căutare online de fashion au creat un nou clasament, condus de Sinsay. Acest brand a fost cel mai popular și cel mai adăugat în listele de dorințe, fiind urmat de Nike, adidas, Guess, Tommy Hilfiger, Gate, Trendyol, Bonprix, Reserved și Puma.

De asemenea, în 2021 românii și-au îndreptat atenția asupra unui nou trend, care a făcut vâlvă în mediul online - „athleisure”, centrat pe colanți evazați (+ 63%).

Alte sitluri online testate de piața locală au fost: Y2K cu influența anilor '70 (care a înregistrat +51% mai multe căutări în jurul piesei sale centrale - vesta tricotată) sau noua tendință extravagantă - ce are căutări în creștere pentru: corsete (+ 49%), jachete
(+ 84%), pantaloni din catifea (+ 117%).

Parallax

Vizualizari
309
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri