Claudiu Zamfir

(Update) FOTO Primăria Constanța a renunțat la logo-ul Stațiunii Mamaia care fusese inagurat cu o zi în urmă

mamaia

UPDATE 2: După o zi, Primăria Constanța a renunțat la logo-ul inaugurat vineri, pentru că este similar cu cel al unui complex imobiliar din Costa Rica, potrivit unui comunicat citat de HotNews. Mai mulți cititori au semnalat că logo-ul Stațiunii Mamaia era similar cu cel al unui complex denumit Costa Brava.

UPDATE 1. Cititorii ne-au semnalat că logoul Stațiunii Mamaia seamănă foarte mult cu alte sigle folosite de diverse companii. De altfel, pe portalul de imagini de stoc Freepick este disponibil pentru descărcare un logo asemănător cu cel folosit de Stațiunea Mamaia. Spre deosebire de sigla Stațiunii Mamaia, pe care apar 3 pescăruși stilizați, în designul de stoc de pe Freepik sunt 2 pescăruși. Poți lua imagini Freepick pe baza unui abonament de 15 euro pe lună.

Proiectul de identitate vizuală a Stațiunii Mamaia a fost realizat de firma Blue Sky Advertising SRL, din Cluj, printr-un contract în valoare de 80.000 de lei fără TVA, potrivit jurnaliștilor constănțeni de la Focus Press.

Știrea inițială:

Vineri,Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța, o asociere constituită de autoritatea locală și patronatele din turism, pentru gestionarea activităților de promovare, anunțase că, începând cu vara anului 2023, Stațiunea Mamaia urma să fie  reprezentată de o nouă identitate de brand, inclusiv un nou logo și un slogan, realizate la inițiativa

Pe lângă logo și slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinația, pachetul de identitate de brand al Stațiunii Mamaia include o strategie de repoziționare în piață și o serie de acțiuni, cu scopul declarat de a „îmbunătăți imaginea stațiunii” - a menționat, vineri, OMD Mamaia-Constanța, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro.

Noul logo al Stațiunii Mamaia se dorește a fi „conceput într-o estetică minimalistă”, încorporând „simboluri emblematice ale destinației, reinterpretate cu o abordare actuală”.

Sloganul asociat noii imagini a stațiunii „Unde distracția întâlnește marea”, intenționează să exprime  „succint propunerea unică de valoare a brandului” și urmărește să facă „tranziția între reputația stațiunii ca loc de distracție și oferta sa reală”.

„Ne dorim ca lansarea acestei identități de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viața stațiunii. Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziționări față de turiști și a evoluat, în ultimii ani, către o nișă destul de îngustă, de la o stațiune a familiei și a amintirilor din vacanță pentru generații întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi și festivaluri. Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinație, sub același brand, ambele categorii de turiști și o gamă largă de experiențe diferite. După investițiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câștigat 30 de hectare de plajă, dar și hoteluri și restaurante la standarde internaționale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare și pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc.”, a explicat George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.

Pachetul grafic transmis presei de OMD Mamaia-Constanța conține 5 scenarii de utilizare a noului logo:

mamaia
mamaia

 

mamaia
mamaia

 

mamaia

Sursa foto: OMD Mamaia-Constanța

Parallax

Vizualizari
4118
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri