Claudiu Zamfir

Concurs național de soluții, cu premii, pentru brandul Stațiunii Mamaia, după eșecul siglei de stoc

mamaia

Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța, care reunește municipalitatea și operatorii din turism, a anunțat, marți, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, că va organiza un concurs național de soluții, cu premii, pentru crearea noului brand al Stațiunii Mamaia, după eșecul de săptămâna trecută, când a fost inaugurtă o siglă preluată, în cea mai mare parte, de pe un site de imagini de stoc.

Luni, OMD Mamaia-Constanța a hotărât să își încheie colaborarea cu agenția de creație grafică Blue Sky Advertising SRL, care a realizat proiectul de brand care conținea logo-ul controversat, realizat pe baza unei imagini de stoc.

Decizia a fost luată în unanimitate de către membrii prezenți la Adunarea Generală a Acționarilor, de luni, 17 iulie.

„Decizia conducerii OMD de a pune capăt colaborării cu Blue Sky Advertising SRL vine ca urmare a prejudiciului de imagine suferit de stațiune, în ultimele zile. Lansarea campaniei de promovare a fost grav afectată de asocierea brandului Mamaia cu elemente grafice care nu reprezintă esența acestuia. Odată cu rezilierea contractului, elementele de branding propuse de agenție, logo, slogan, manual de identitate vizuală, nu vor mai fi folosite de OMD. În condițiile în care drepturile de proprietate intelectuală nu vor fi transferate, în cadrul contractului nu va fi efectuată nicio plată” - a precizat OMD.

Acum, organizația spune că „următorul pas în procesul de branding al stațiunii va fi lansarea unui concurs național de soluții”.

În perioada următoare OMD un concurs național de soluții, „pentru crearea unui brand nivelul standardelor internaționale actuale, care să reflecte corect identitatea stațiunii Mamaia”.

Un „juriu de specialitate”, selectat la nivel național, va evalua propunerile tuturor agențiilor și artiștilor grafici, care vor alege să se înscrie în competiție.

„Pentru a încuraja o participare cât mai largă, OMD își anunță și intenția de a oferi premii pentru propunerile selectate” - a precizat organizația.

Potrivit presei locale, conceptul de brand abandonat acum, care fusese realizat cu firma Blue Sky Advertising SRL, costase 80.000 de lei. Acum, OMD nu precizează ce premiu va acorda la concursul de soluții, dar spune că „detaliile cu privire la condițiile de participare vor fi oferite în perioada următoare”.

„Pentru obținerea celui mai bun rezultat, concursul se va întinde pe o perioadă de timp care să permită artiștilor grafici dezvoltarea de creații unice, în baza brief-ului oferit. Propunerea selectată în urma concursului va servi ca fundament al strategiei de marketing și va susține eforturile de promovare a stațiunii, pe parcursul următorilor ani” - a mai afirmat OMD Mamaia-Constanța.

Parallax

Vizualizari
2373
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri