Banca Transilvania a lansat un chatbot activ pe Facebook Messenger sau Skype              
luminita.pirvu

Banca Transilvania a lansat un chatbot activ pe Facebook Messenger sau Skype              

Imagine principala
Banca Transilvania a lansat un chatbot activ pe Facebook Messenger sau Skype              
Banca Transilvania a lansat un chatbot cu ajutorul caruia clientii pot afla informatii despre conturile, produsele si serviciile pe care le au cei de la BT. Robotul Livia, ofera informatii non-stop prin Facebook Messenger sau Skype.                     

Chatbotul  ofera gratuit informatii care pana acum puteau fi obtinute doar prin intermediul echipelor BT din sucursale, agentii si call center: IBAN-ul si soldul conturilor curente in lei, euro sau dolari; sumele de plata aferente cardurilor de credit; numarul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumparaturi STAR; detalii despre rate, dobanzi, comisioane la credite sau popriri, respectiv cursul valutar.

Confidentialitatea informatiilor primite cu ajutorul robotului Livia este conferita de codul unic de identificare (CIF), dublat de cel primit pe telefon, ambele fiind necesar sa fie completate la initierea comunicarii cu robotul prin Facebook Messenger sau Skype.

Cum pot lua legatura cu Livia clientii Bancii Transilvania:
  • Prin Facebook: like la pagina Livia de la BT  Messenger Start  Inregistrare (din meniul care apare afisat)  completare cu codul de identificare financiara completare cu codul de validare primit pe telefon  adresare intrebare in scris
  • Prin Skype: se adauga Livia de la BT in lista de contacte  Start  Inregistrare (din meniul care apare afisat)  completare cu codul de identificare financiara  completare cu codul de validare primit pe telefon adresare intrebare in scris

Proiectul robotul Livia a fost initiat si dezvoltat in-house, la Banca Transilvania, prin colaborarea echipelor IT, Dezvoltare Produse Retail, Marketing & Comunicare.

Pasi BT spre digitalizare

Banca Transilvania se orienteaza tot mai mult spre lansarea de solutii digitale, iar cele mai recente sunt urmatoarele:
  • facilitati la automatele BT de plati: depunerea de numerar (lei, euro sau dolari) in contul propriu deschis la BT si schimb valutar (2017);
  • campanii de shopping online, cea mai recenta fiind BaBeTe (2017);
  • posibilitatea deschiderii online a unui cont bancar in lei, cu un card bancar de debit atasat, prin BT Sign Up;
  • autentificarea prin parola unica primita prin SMS pentru tranzactiile online cu cardul BT;
  • bratara contactless, care poate inlocui cardul la plata cumparaturilor atat in tara, cat si in strainatate;
  • posibilitatea de autentificare prin amprenta digitala pe BT24 Mobile Banking;
  • prima platforma integrata pentru medicii intreprinzatori, www.diviziapentrumedici.ro;
  • alimentarea KidCONT produs dedicat parintilor pentru a economisi pentru copiii lor - cu cardul de debit si fara comision, prin platforma www.kidcont.ro.
Parallax

Vizualizari
190
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings