O companie romaneasca a lansat o aplicatie prin care vrea sa reduca timpul pierdut la cozi in institutii
raluca.abrihann

O companie romaneasca a lansat o aplicatie prin care vrea sa reduca timpul pierdut la cozi in institutii

Imagine principala
O companie romaneasca a lansat o aplicatie prin care vrea sa reduca timpul pierdut la cozi in institutii
Producatorul local de aplicatii online, Zitec, a dezvoltat o aplicatie  de registratura care asigura gestiunea electronica a registrului de intrari si iesiri din organizatii cu flux mare de documente, prin clasificarea, distribuirea si repartizarea acestora catre angajati pentru puncte de vedere, rezolutii, informare si rezolvare.

"Unul dintre principalele beneficii ale aplicatiei Registra este reducerea substantiala, cu pana la 60%, a timpului pe care oamenii il petrec stand la cozi in institutii si companii", arata reprezentantii companiei.

Aplicatia de tip SaaS (Software-as-a-Service) permite controlul documentelor de registratura, distribuirea informatiilor, precum si generarea facila si accesul instant la rapoarte specifice. Aplicatia nu necesita instalare, putand fi utilizata direct in browserul de internet, iar datele beneficiaza de securitate completa si de copii de siguranta. De asemenea, Regista permite implementarea de functionalitati noi, la cerere.

"Aceasta aplicatie simplifica viata cetatenilor si a institutiilor. Practic, cererile din partea persoanelor care se adreseaza organizatiilor publice sau private sunt adaugate in aplicatie, apoi acestea primesc un numar de ordine. Apoi, cererile sunt redirectionate automat catre departamentele care le solutioneaza. De cealalta parte, operatorii sunt notificati in legatura cu inregistrarea noilor cereri si primesc alerte pentru documentele cu termen de rezolvare apropiat", mai spun reprezentantii Zitec.

Specialistii Zitec aduc in permanenta imbunatatiri si noi functionalitati aplicatiei, in prezent aflandu-se in etapa finala de testare o versiune independenta a Regista, care poate fi instalata intr-un private-cloud. Aceasta versiune este destinata companiilor si institutiilor care isi doresc un nivel ridicat de securitate a datelor. Acest software a fost utilizat cu ajutorul tehnologiei Microsoft Azure.

"Prin aceasta aplicatie am dorit sa le dam o mana de ajutor organizatiilor care lucreaza cu publicul pentru a reduce semnificativ timpul de interactiune cu clientii, dar si pentru o distribuire eficienta a informatiilor in interiorul organizatiei. De exemplu, Regista poate reduce cu pana la 60% timpul petrecut la cozi", a declarat Alexandru Lapusan, CEO si co-fondator Zitec.
Parallax

Vizualizari
19
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri