Reteaua de afiliere 2Parale a anuntat invstitii de aproximativ 25.000 de euro in organizarea, promovarea si sustinerea Black Friday din acest an si estimeaza o crestere de 30% a vanzarilor online generate prin intermediul platformei.Investitia a fost realizata intr-o campanie ampla de sustinere a Black Friday 2015 prin: upgrade de infrastructura, dezvoltarea unei platforme pentru informarea si educarea advertiserilor si afiliatilor, realizarea unui eveniment care a adunat la aceeasi masa peste 150 de afiliati si reprezentanti ai magazinelor online, organizarea de concursuri pentru afiliati si superafiliati (cu premii in valoare de peste 10.000 de euro).
Anul acesta, intre 250 si 300 de magazine online sunt asteptate sa participe la Black Friday prin platforma 2Parale.
Categoriile care vor genera cele mai multe vanzari online, conform estimarilor 2Parale, sunt: carti, IT&C, jucarii, cosmetice, home&deco si fashion. Segmentul de IT&C beneficiaza si de cea mai mare valoare medie a unei comenzi online plasate in contextul Black Friday.
„Doar anul trecut, afiliatii 2Parale au generat vanzari de peste 2,6 milioane de euro cu ocazia Black Friday, iar anul acesta, ne asteptam sa depasim 100.000 de vanzari generate intr-o singura luna. In contextul in care implicarea magazinelor online a crescut de la an la an – de la pregatirea infrastructurii pana la comunicarea in jurul ofertelor disponibile –, este firesc sa observam un impact direct la nivel de vanzari” a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network S.A.
Dintre magazinele care participa la Black Friday anul acesta, in reteaua 2Parale, se numara: Elefant, Orange, Avon, evoMAG, Noriel, Clickshop, Germanos, Libris, Cel, Somproduct si DeClub.
Agentia 2 Parale se numara printre principalele agentii de incredere Google in Romania. Esti interesat sa lucrezi cu o agentie Google? Gaseste toti partenerii aici