”Cu ce te ocupi?”. ”Am infiintat un startup”. ”Cum ai defini un
startup?” ”E o afacere noua pe care am inceput-o.” Daca frecventezi
lumea antreprenorilor, dialogul iti suna familiar. Numai ca, la fel ca
in gluma cu ”porcul rama dar rama nu porc” startup-ul poate fi o afacere
noua, dar nu intotdeauna o afacere noua este neaparat un startup.
Diferente? Cel putin sase la numar, inventariate de antreprenorul Ilias
Papagiorgiadis.1. Startup-urile inseamna inovatie. O afacere noua ce nu aduce inovatie este doar¬ o afacere noua
2. Startup-urile au ceva ce nu poate fi copiat usor.
3. Startup inseamna potential pentru o crestere rapida
4. Startup-urilor le pasa doar de valoarea actiunilor pe piata de capital
5. Startup-urile inseamna 3-5 ani de munca incredibil de grea (n.r. - cu un argument suplimentar aici)
6. Startup-urile sunt finantate diferit de companiile normale
Evident, Ilias Papagiorgiadis, detaliaza fiecare diferenta pe
blogul sau. Fie ca impartasiti ori ba argumentele sale, poate n-ar fi rau sa retineti recomandarea de final:
”Este vital sa stiti exact ce anume ati creat pentru a sti ce model sa folositi pentru a va construi afacerea. Trebuie sa decideti ce strategie veti folosi pentru a atinge nivelul de asteptare pe care il aveti. Toate acestea va vor ajuta sa economisiti timp, bani si energie si aveti nevoie de toate informatiile cand veti intra in lumea afacerilor.”
Poti citi integral
articolul lui Ilias Papagiorgiadis aici.