Cimitirul ideilor esuate - Un site din care se pot trage invataminte
vlad.barza

Cimitirul ideilor esuate - Un site din care se pot trage invataminte

Imagine principala
Cimitirul ideilor esuate - Un site din care se pot trage invataminte
​Trei antreprenori au avut o idee extrem de simpla, insa foarte interesanta. Au creat Autopsy.io, un site in care sunt listate startup-uri care au esuat si sunt mentionate si motivele pentru care business-ul n-a mers. Cele mai multe companii au dat gres pentru ca nu isi cunosteau bine piata pe care intrau, insa cei mai sinceri au mentionat la motivatia esecului: am fost niste idioti naivi.

Cei trei creatori ai Autopsy.io s-au gandit ca nu ar fi rau sa faca o lista cu startup-uri care au dat gres, insa ca totul sa fie cat mai educativ, antreprenorii trebuie sa treaca si motivul pentru care au esuat. Mai mult, sunt si link-uri la postari de pe blog-uri sau pe Twitter care explica in detaliu de ce lucrurile nu au mers. Cei trei creatori ai proiectului se numesc Maryam Mazraei, Matthew Davies si Niral Patel.

Ideea a aparut in toamna lui 2014 si de atunci a inceput documentarea, insa site-ul a fost lansat in 2015. Ironia sortii este ca prima varianta a site-ului ce catalogheaza esecuri nu a functionat. A existat un gand ca proiectul sa se numeasca Shit Startup, insa nu putea fi utilizat un cuvant atat de licentios. Dorinta creatorilor este ca alti antreprenori sa invete din esecuri, mai ales ca e plin de povesti de succes in presa, dar despre ratari foarte putini au curaj sa vorbeasca,

Lista contine peste 100 de startup-uri din toata lumea care au dat gres in ultimii noua ani, iar motivatiile mentionate de antreprenori sunt cat se poate de interesante.

Iata cateva:


- Nu am avut destui utilizatori
-  Oamenilor nu li s-a parut interesanta ideea
- Cheltuiam bani intr-un ritm nebunesc
- Nu am putut vinde la preturi competitive
- Nu am putut concura cu gigantii pe marketing
- Cererea varia enorm, adaugarea de noi clienti a fost greoaie
- Consecintele conflictului dintre Rusia si Ucraina
- Co-fondatorii au facut praf ideea, incercand sa dezvolte mai multe afaceri simultan
- Am fost niste idioti naivi
- Nu ne-am definitit viziunea la inceputul afacerii, am cheltuit prea mult pe marketing in primele luni si am angajat prea multi oameni.
Parallax

Vizualizari
223
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings