Raluca Abrihan

Mai bine de jumatate dintre clientii industriali isi fac aprovizionarile online si vor sa cumpere doar de pe siteuri utile

Imagine principala
Mai bine de jumatate dintre clientii industriali isi fac aprovizionarile online si vor sa cumpere doar de pe siteuri utile
Peste 50% dintre distribuitorii industriali europeni cumpara si fac aprovizionari online. Multi dintre acestia (42%) isi cheltuiesc astfel mai bine de jumatate din buget, iar 75% dintre distribuitori spun ca ar reloca aceste cheltuieli catre un distribuitor care are un website cu o interfata user-friendly (usor de utilizat) si care le ofera clientilor servicii superioare de consultanta, arata studiul Dinamica Tranzactiilor Industriale, realizat de UPS.

Numarul clientilor industriali care fac achizitii direct de la producator se afla pe un trend ascendent. Studiul arata ca 65% dintre acestia evita deja distribuitorii industriali si alti 30% iau in considerare sa plaseze comenzi de tipul DfM (direct de la producator), astfel ca distribuitorii industriali trebuie sa adopte canale de eCommerce si sa ofere o experienta de cumparare superioara pentru a-si pastra cotele de piata, mai arata studiul citat.

"Odata indeplinite criteriile de calitate si pret, cumparatorii sunt dispusi sa colaboreze cu vanzatori care raspund mai bine nevoilor lor, fie pentru ca le ofera experienta unui website mai convenabil sau pur si simplu pentru ca au parte de raspunsuri mai rapide la intrebarile despre produsul", declara Scott Aubuchon, Vice Presedinte, Marketing, UPS Europa.

O mare parte dintre clientii industriali respondenti, anume 78%, se asteapta ca distribuitorii sa le ofere si mai multe servicii post vanzare, precum instalare, reparatii si mentenanta. Abilitatea distribuitorilor de a le oferi clientilor servicii suplimentare si o experienta consecventa va fi decisiva in succesul viitor al acestora.

Studiul Dinamica Tranzactiilor Industriale, in cadrul caruia au fost intervievati 719 experti in achizitii din Franta, Germania, Italia si Marea Britanie, doreste sa evidentiaze cum este afectat modelul traditional de business al distribuitorilor in actualul context de piata. "Trendul ascendent al achizitiilor directe de la producator (Direct-from-Manufacturer - DfM) si asteptarile B2B in ceea ce priveste eCommerce-ul obliga distribuitorii sa isi adapteze modelele de vanzari", sustin realizatorii studiului.
Parallax

Vizualizari
38
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri