Trei greseli majore pe care le fac companiile cand isi trec vanzarile in online
raluca.abrihann

Trei greseli majore pe care le fac companiile cand isi trec vanzarile in online

Imagine principala
Trei greseli majore pe care le fac companiile cand isi trec vanzarile in online
Reticenta la un mediu si un consumator nou, lacunele la nivel de
analiza si informatii aplicate se resimt in performanta si timpii de
operare ai magazinului online. Astfel, in loc sa fie gata de start in
doua saptamani, cu toate procesele si fluxul operational automatizate, acestea
incep sa vanda, cu sinapse, in minim doua luni, sustin specialistii
platformei de eCommerce, Teamshare
.

Principalele greseli pe care le fac companiile cand vor sa isi treaca vanzarile si in online:

1. Privesc vanzarile online ca pe o solutie pe termen scurt

Desi comerciantii din Romania sunt, in continuare, reticenti la a pasi in e-commerce, pentru ca nu cunosc sau nu analizeaza in profunzime piata si consumatorul online, marea greseala pe care o fac cei care iau decizia de a vinde si digital este de a privi vanzarile online ca pe o solutie pe termen scurt, decat ca pe o strategie pe termen lung, spun expertii Teamshare. De aici se nasc primele "greutati" operationale, incepand cu timpul prea mare de procesare a comenzilor, erorile in procesare si gestiune stoc cauzate de factorul uman.

2. Considera ca un client online are acelasi profil cu cel din offline

"O alta greseala a retailerului offline care ia in considerare pasul spre e-commerce este sa considere ca un client online are acelasi profil sau comportament ca acela din offline. Consumatorul digital este, de regula, mai informat si ia decizia de cumparare dupa ce este sigur 100% ca a obtinut toate detaliile despre produs sau serviciu. Are la dispozitie unelte pentru a verifica si compara preturi, calitate si urmareste avid review-urile altor cumparatori", spune Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, dezvoltatorul platformei Teamshare.

3. Cred ca site-ul este o solutie la probleme din trecut si nu un instrument strategic necesar dezvoltarii afacerii


"Un site de e-commerce este doar inceputul, care trebuie impachetat  cu alte sisteme informatice si strategii de marketing specifice online-ului. Niciun magazin online nu poate sa creasca organic din punct de vedere vanzari, stoc, comenzi sau satisfacerea si fidelizarea clientului, fara automatizare. Aceasta incepe cu sistemul de gestiune si contabilitate, dar si alte instrumente absolut necesare intr-un comert online sanatos" plata online, sisteme de logistica sau updatare in timp real a informatiilor despre produse, adauga Marius Panait.

Teamshare este o platforma de e-commerce integrata cu sisteme de contabilitate si gestiune ERP, care se adreseaza atat clientilor business to business, cat si business to consumer. Platforma este folosita in prezent de peste 200 de clienti din Romania si tari ca Marea Britanie, Franta, Austria sau Rusia. Teamshare este dezvoltata de Entelion Software, companie cu capital 100% autohton, prezenta pe piata din Romania din 2003, arata datele companiei.
Parallax

Vizualizari
11
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings