Raluca Abrihan

Cum stii daca magazinul tau online functioneaza la capacitate maxima

Imagine principala
Cum stii daca magazinul tau online functioneaza la capacitate maxima
In topul celor mai importanti indicatori ai performantei operationale a unui magazin online, care influenteaza direct vanzarile, sunt rata de conversie a traficului, gradul de automatizare a proceselor si timpul de procesare a comenzii, potrivit platformei de eCommerce, Teamshare.

”Daca potentialii clienti ”pleaca” la concurenta pentru ca informatiile despre produse nu sunt actualizate, le lipseste accesul la oferte, iar procesarea unei comenzi dureaza 10 minute in loc de unul, este momentul unei reevaluari”, arata reprezentantii plaformei de eCommerce.

Succesul unui magazin online depinde, in primul rand, de functionarea corecta a fluxului de vanzari. O afacere nu poate creste daca nu are in spate un sistem bine pus la punct, spun acestia. Pe de alta parte, un magazin nu poate intra ”cu dreptul” pe o piata competitiva, precum e-commerce-ul, fara un marketing corect, adaptat la cerintele consumatorului din online. si, din pacate, atrag atentia expertii Teamshare, o carenta mare a comerciantilor romani este greutatea sau imposibilitatea de a se delimita de gandirea specifica offline-ului.

in ceea ce priveste zona de strategie si marketare corecta, comerciantii au la dispozitie cateva instrumente gratuite cu ajutorul carora pot masura eficienta functionarii magazinului si a eforturilor lor de promovare.
 
Pot folosi doua tool-uri gratuite de la Google: Analytics si Webmaster Tools. Ofera informatii relevante despre traficul pe site, comportamentul vizitatorilor, ratele de conversie ale vizitelor in comenzi. Datele oferite de cele doua sunt incomplete in stabilirea performantei unui magazin online, in lipsa unei analize cost/comanda procesata. Am intalnit destule magazine care proceseaza o comanda in 10-15 minute. Un calcul simplu arata ca un angajat poate procesa maxim 6 comenzi/ora, deci circa 50 de comenzi pe zi. Prin comparatie, un software automatizat proceseaza comanda in maxim 1 minut”, afirma Marius Panait (Foto), managing partner Entelion Software, compania care dezvolta platforma Teamshare.



El mai este de parere ca magazinul online nu poate sa-si creasca vanzarile, gama de produse, numarul de comenzi procesate si gradul de satisfacere a clientului fara automatizari. Iar sincronizarea cu software-ul de gestiune si contabilitate este doar un pas, avand in vedere ca in jurul magazinului online sunt multe alte sisteme informatice ce pot fi conectate automat, de la sisteme de plati online, sisteme de curierat/logistica la stocuri externe, marketplace-uri, sau sisteme de administrare a campaniilor de marketing.

Teamshare este o platforma de e-commerce integrata cu sisteme de contabilitate si gestiune ERP, este dezvoltata de Entelion Software, companie cu capital 100% autohton, prezenta pe piata din Romania din 2003.
Parallax

Vizualizari
40
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri