Domenii uimitor de promitatoare - Veniturile din realitate virtuala si realitate augmentata vor creste de 30 de ori pana in 2020
vlad.barza

Domenii uimitor de promitatoare - Veniturile din realitate virtuala si realitate augmentata vor creste de 30 de ori pana in 2020

Imagine principala
Domenii uimitor de promitatoare - Veniturile din realitate virtuala si realitate augmentata vor creste de 30 de ori pana in 2020
Putine domenii se anunta la fel de promitatoare precum realitatea virtuala si cea augmentata, astfel ca e de asteptat ca tot mai multe startup-uri sa vina cu idei grozave care sa le aduca profit. Estimarile IDC arata ca veniturile pietei de realitate virtuala si realitate augmentata se vor cifra la 5,2 miliarde dolari in acest an, dar pot creste pana la 162 miliarde dolari din 2020.

Realitatea virtuala a devenit cunoscuta datorita unor terminale precum Samsung Gear VR, Oculus Rift, HTC Vive, dar si datorita versiunii de carton Google Cardboard. Realitatea augmentata a fost mai putin mediatizata, insa lucrurile s-au schimbat enorm in ultimele saptamani datorita fenomenului Pokemon Go.

Ambele tipuri de "realitati" sunt cunoscute acum pentru jocuri, insa peste doi-trei ani vor fi utile si pentru lucruri cat se poate de serioase, precum sanatate sau invatamant.

IDC estimeaza ca veniturile generate de ralitatea virtuala si de cea augmentata vor creste de peste 30 de ori in urmatorii patru ani. De ce? Terminalele de realitate virtuala devin mai ieftine si ofera calitate mai buna, astfel ca tot mai multi si le permit si tot mai multi sunt interesati de ele. Elementul esential este ca oamenii vor putea face tot mai multe lucruri cu "ochelarii" de realitate virtuala si numarul de aplicatii este in crestere.

Jumatate dintre venituri vor fi generate de vanzarile de hardware, iar veniturile din software vor creste cu 200% in acest an. Dupa 2017 va fi tot mai mare ponderea veniturilor din servicii pentru AR si VR (augmented reality si virtual reality).

IDC estimeaza ca in 2016 si 2017 vor fi mai mari veniturile pentru realitatea virtuala fiindca tot mai multi utilizatori vor fi atrasi de jocuri si de continut platit. Insa dupa 2017 se estimeaza ca realitatea augmentata va aduce venituri mai mari datorita aplicatiilor de sanatate si de design produs.

Trei sferturi dintre veniturile totale AR/VR vor fi generate in Asia, SUA si Europa de Vest, insa este de asteptat ca SUA sa aiba o pondere tot mai mare spre 2020.
Parallax

Vizualizari
54
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings