​INFOGRAFIC Ce cauta in online turistul roman - etapele parcurse de la intentie la destinatie
luminita.pirvu

​INFOGRAFIC Ce cauta in online turistul roman - etapele parcurse de la intentie la destinatie

Imagine principala
​INFOGRAFIC Ce cauta in online turistul roman - etapele parcurse de la intentie la destinatie
Peste jumatate din cautarile online efectuate de romani pe zona de turism sunt legate de destinatii, mai exact 54% si  21% sunt interesati de cazare, hoteluri si 14% de categoria zboruri. De altfel a crescut interesul romaniilor pentru biletele de avion, acesta zona inregistrand in 2016  o crestere de 28% comparativ cu 2015, potrivit unei analize Google Romania.
 
De asemenea, smartphone-urile devin esentiale in planificarea calatoriilor. Telefoanele mobile sunt din ce in ce mai importante mai ales pe aceasta zona, 44% din cautarile legate de calatorii in 2016 au fost facute de pe aceste dispozitive.
  • 72% cauta masini si taxi
  • 47% city break si calatorii scurte
  • 49% vremea
  • 46% destinatii 
  • 40% case e vacanta 
  • 43% camping
Comparativ cu tarile vecine, romanii folosesc mai mult telefoanele mobile pentru a cauta online mai exact 44% in timp ce Polonia , Ungaria, Cehia intre 30-33% .

In Romania turismul este concentrat pe lunile de vara si se pare ca romanii nu au obiceiul inca de a-si face vacante si in iarna.

Cautarile pe destinatiile de vacanta interne reprezinta 53% iar destinatiile externe 47%. In topul destinatiilor externe, Grecia este pe primul loc cu 15%, urmata de Italia cu 11%, Spania 8% in topul oraselor cautate se afla Londra 70%, Roma 35% ,Madrid - 35%, Paris 26%, Barcelona 23%.  

La planificarea calatoriei externe 46,% dintre cautari se refera la destinatie si 42% transport aerian.

Pentru calatorile interne, in topul cautarilor se afla Bucurestiul, urmat de Timisoara, Constanta, Cluj Napoca.
Parallax

Vizualizari
62
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri