Ce isi doresc clientii care cumpara online. Studiu privind obiceiurile si preferintele consumatorilor europeni
luminita.pirvu

Ce isi doresc clientii care cumpara online. Studiu privind obiceiurile si preferintele consumatorilor europeni

Imagine principala
Ce isi doresc clientii care cumpara online. Studiu privind obiceiurile si preferintele consumatorilor europeni
Odata cu dezvoltarea comertului online cresc si solicitarile
consumatorilor. "Clientii online de astazi doresc o gama larga de
optiuni si informatii actualizate in mod constant cu privire la statutul
de livrare", este doar una din concluziile unui studiu recent privind
comportamentul si preferintele acestora. De asemenea, au crescut cumparaturile in afara granitelor tarii,
din ce in ce mai multi clienti isi indreapta atentia si catre site-urile
straine.

 
Exista diferente clare privind modul in care consumatorii europeni doresc comenzile livrate. In topul preferintelor, livrarea la domiciliu este in topul preferintelor consumatorilor in multe tari europene.Tarile nordice Germania si Franta prefera livrarile la cutia postala si cele facute la un punct de colectare, potrivit studiului efectuat de PostNord si citat de ecommercenews.eu.

In ceea ce priveste durata livrarii, majoritatea consumatorilor europeni doresc ca bunurile lor sa fie livrate rapid. Pe primul loc se situeaza olandezii, aproape patru din zece oameni din Olanda doresc ca coletele sa le fie livrate in maxim doua zile. De partea celalta consumatorii din nordicii sunt dispusi sa stepete pana la sase zile Diferenta dintre Tarile de Jos, nordicii si restul Europei, poate fi explicata prin faptul ca densitatea drumurilor in Tarile de Jos este foarte mare in timp ce in nordicilor este foarte scazuta.

"Consumatorii de astazi doresc o gama larga de optiuni si informatii actualizate in mod constant cu privire la statutul de livrare. Acest lucru este o problema mare atat pentru afacerile online cat si pentru operatorii de transport, si este important ca dorintele consumatorilor sa fie intelese si ascultate. De asemenea este vital sa adaptezi modalitatile de livrare la nivel local ", spune Karin Falkentoft, directorul general Direct Link, PostNord din Marea Britanie.

Comertul electronic transfrontalier este tot mai popular. Potrivit studiului PostNord, ponderea persoanelor care au efectuat cumparaturi on-line pe site-uri straine este in crestere constanta in toate pietele.

Comertul electronic in afara granitelor este deosebit de popular in tarile nordice, Regatul Unit si Belgia. Cea mai mare crestere poate fi gasita in Polonia, cu o crestere de 12 punct procentuale. In Europa, Regatul Unit si Germania sunt tarile care cumpara cele mai mult peste granite.  Totodata, China este cea mai populara tara din afara Europei pentru cumparaturi in strainatate.

Cele mai populare metode de plata din Europa sunt cardul de debit sau de credit. Totusi s-a constatat ca modul in care consumatorii doresc sa plateasca variaza de la tara la tara.

Clientii care au in Italia si Spania prefera sa plateasca cu PayPal sau servicii similare. Aceste metode sunt, de asemenea, populare in randul cumparatorilor din Marea Britanie si Franta.

Metoda lor de plata preferata este insa folosind un card de debit sau de credit. In Germania si nordicii, consumatorii prefera sa plateasca prin intermediul facturii, iar in Polonia, Spania si Italia, consumatorii place sa plateasca in numerar la livrare.

Potrivit studiului PostNord in 2015 aproximativ 253 de milioane de europeni au cumparat produse sau servicii on-line, cu o valoare totala de 189 miliarde de euro, cu 9 miliarde de euro mai mult decat in anul precedent. De asemenea, aproximativ 176 de milioane de consumatori europeni fac cumparaturi on-line din strainatate, ceea ce reprezinta o crestere de 17 milioane intr-un an.

De precizat este ca studiul PostNord a fost efectuat in 12 tari si au fost intervievati aproximativ 12.000 de consumatori.
Parallax

Vizualizari
48
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings