L. Pirvu

Studiu. Cumparaturile online prin aplicatiile smartphone sunt in crestere. Si rata de conversie este mai buna prin aplicatii

Imagine principala
Studiu. Cumparaturile online prin aplicatiile smartphone sunt in crestere. Si rata de conversie este mai buna prin aplicatii
Consumatorii online prefera sa studieze produse pe mobil. La nivel mondial sunt cheltuiti mai multi bani pe comanda prin intermediul aplicatiilor mobile in comparatie cu desktop-ul. De asemenea, aplicatiile comerciale au rate de conversie mai mari decat alte alternative digitale iar utilizatorii se uita la mai multe produse in comparatie cu opiniile de pe desktop, potrivit celui mai recent studiu Criteo.

Doar in ultima luna, la nivel mondial s-au cheltuit 10 miliarde de dolari in magazinele online. Pe langa acest lucru, vanzarile de smartphone-uri continua sa creasca, ceea ce este un trend favorabil iar proprietarii de magazine online ar trebui sa aiba in vedere acest aspect.

Aplicatiile mobile au reprezentat 80% din totalul de crestere in mass-media online, in conformitate cu Raportul 2016 Mobile App efectuat de comScore. Dintre cei care descarca aplicatii in cursul unei luni, numarul mediu este de patru incarcari. Doar 13% se incadreaza in categoria de mai multe aplicatii, si aici se incadreaza cei care descarca 5 sau mai multe pe luna.
 
Potrivit Criteo, proprietarii de smartphone-uri petrec mult mai mult timp pe aplicatii smartphone, dar acestea nu vizeaza in mod special cumparaturile. Studiul arata ca in topul aplicatiilor mobile folosite se afla cele mai mari companii de internet, nu comerciantii cu amanuntul.

Intr-un top al aplicatiilor mobile cu numarul de vizitatori unici lunar se numara: Facebook - 150 de milioane, You Tube - 116 milioane, Google Search - 90 de milioane, Google Play - 87 milioane, Gmail - 79 milioane, Amazon Mobile - 67 milioane.

Comerciantii cu amanuntul sunt absenti din partea de sus a listei, majoritatea apar in partea de jos a topului, pornind de la pozitia a zecea. Dupa Amazon, Wal-Mart a adunat 28 de milioane de vizite prin intermediul aplicatiei sale mobile si eBay se apropie de aceasta cifra.
 
Un mare dezavantaj pentru comercianti este faptul ca notificarile push sunt agresive pentru o persoana care cumpara activ. Anul trecut, o treime (33%) dintre consumatori au fost de acord sa instaleze notificarea push a aplicatiei insa, acest numar este in scadere cu mai mult de o treime spunand ca nu le mai doresc.

Cu toate acestea in cumparaturile online, aplicatiile mobile continua trendul ascendent. Acest lucru este esential, deoarece majoritatea (73%) dintre cumparatori din SUA intentioneaza sa cumpere  on-line in sezonul de sarbatori.

Sursa: mediapost.com
Parallax

Vizualizari
31
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri