Video Sfaturi utile de la Liviu Taloi pentru Black Friday: Ocazia perfecta pentru micii antreprenori sa-si cresca numarul de clienti
luminita.pirvu

Video Sfaturi utile de la Liviu Taloi pentru Black Friday: Ocazia perfecta pentru micii antreprenori sa-si cresca numarul de clienti

Servere picate in timpul evenimentului, livrari ale produselor blocate
sau intarziate sau epuizarea stocurilor sunt doar cateva dintre problemele
pe care le au comerciatii online in perioada de Black Friday. Dincolo
de planificarea logisticii, Liviu Taloi expert in marketing digital,
explica cum pot micii antreprenori sa profite de eveniment, sa-si
eficientizeze vanzarile si sa-si mareasca portofoliul de clienti in
viitor.


Liviu Taloi explica, intr-un interviu pentru StartupCafe.ro, ca cea mai mare greseala pe care magazinele online o fac, in fiecare an de Black Friday, este ca nu-si planifica din timp strategia. In opinia lui, greseala pe care retailerii si comerciantii online o fac de ani de zile, este ca nu-si aprovizoneaza din timp stocurile si nu testeaza serverele magazinelor. Iata cateva sfaturi utile pentru antreprenori:
  • Cel mai important este sa ai in stoc produsele dorite cu o saptamana inainte de eveniment.
  • Fa un "stress test" pentru servere sa verifici cum reactioneaza site-ul la un volum al traficului ridicat. Poti face o campanie de reduceri pe site ca sa testezi serverul, sa vezi cum se comporta sau poti testa prin instrumente specifice -programatorii, cei care se ocupa de servere, stiu si au posibilitatea sa testeze reactia site-ului pe un trafic foarte ridicat
  • Trebuie sa faci o analiza a produselor care trezesc interesul consumatorilor. In cateva sedinte de marketing poti analiza si identifica gama de produse dorite de clienti: care sunt tendintele, ce produse si ce tehnologie sunt vizate de consumatori.


    Video realizat cu echipament Nikon
  • Magazinele online mici isi pot face o pagina speciala de Black Friday in care sa-si puna produsele cu discount. Este esential sa ai o astfel de pagina pentru ca oamenii, in frenezia cumparaturilor, pot ajunge pe pagina ta. De exemplu, pentru un magazin care vinde obiecte handmade poate scoate la reducere un pachet care contine "o vaza, un tablou si o masuta".Clientul cauta in Google, "tablou", de exemplu, si ajunge pe pagina ta si este tentat sa cumpere pachetul. Este momentul cel mai bun in care poti castiga clienti noi si poti pe viitor, daca te implici intr-o comunicare reala cu ei, sa-i pastrezi.  
  • Promoveaza campania ta de Black Friday, daca nu o faci clientii nu vor stii ca ai reduceri pe site. Promoveaza inteligent acolo unde este interes pentru produsele pe care le vinzi. O campanie de marketing tintita este cea mai buna modalitate de a atrage. Produsul pe care il vinzi dicteaza zona de promovare. De exemplu, daca vinzi un mobil, il promovezi prin SEO si Adwords pentru ca toata lume il cauta in Google; daca esti un mic antreprenor, produsul dicteaza locul de promovare in comunitati interesate direct de produsul pe care il vanzi. De exemplu ai o vaza facuta de tine, evident o promovezi in comunitati preocupate de produsele artizanale
  • Trimite inainte clientilor fideli lista cu produsele care intra in campania Black Friday astfel incat, sa le usurezi procesul de cautare sau ofera-le discounturi speciale doar pentru ei 
  • Paginile cu produsele de la reduceri trebuie realizate foarte bine din punct de vedere SEO, astfel incat Google sa le indexeze cat mai bine si sa fie cat mai sus pozitionate in clasament. Simplifica paginile produselor de pe magazinul online astfel incat sa fie usor accesibile, pretul si discountul oferit sa iasa in evidenta si sa contina informatiile de care are nevoie cumparatorul.
  • Marcheaza oamenii care trec prin site-ul tau si analizeaza-le comportamentul in urmatoarele luni, daca iti raman sau nu fideli. Exista sanse ca oamenii care au cumparat de la tine sa fie interesati in continuare de produsele tale. Analizeaza si observa comportamentul lor, scopul este sa-ti menti clienti fideli iar de la an la an, vei avansa in aceasta analiza si vei stii exact ce isi doreste si ce oferta sa faci clientului respectiv.
Parallax

Vizualizari
6
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri