Romanii au facut cu 25% mai multe cumparaturi online fata de anul anterior. Care sunt cele mai cumparate produse - studiu
raluca.abrihann

Romanii au facut cu 25% mai multe cumparaturi online fata de anul anterior. Care sunt cele mai cumparate produse - studiu

Imagine principala
Romanii au facut cu 25% mai multe cumparaturi online fata de anul anterior. Care sunt cele mai cumparate produse - studiu
​Numarul de tranzactii online a crescut cu 25% fata de perioada similara anterioara in perioada  1 mai 2015 – 30 aprilie 2016, fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor companiei de performance marketing 2Parale. Romanii au facut aproximativ 550.000 de tranzactii online in valoare de 127 milioane de lei. Printre categoriile care vand online cel mai bine se numara IT&C-ul, cu Samsung, Philips si Acer ca brandurile cele mai cumparate in perioada mentionata.

Una dintre categoriile lider in ceea ce priveste tranzactiile online generate prin intermediul 2Parale in ultimele 12 luni a fost IT&C-ul. In perioada mai 2015 – aprilie 2016, a fost inregistrat un total de 42.000 de vanzari online in valoare de peste 30 milioane lei.

Topul brandurilor care au generat cele mai multe vanzari online in ultimele 12 luni este reprezentat de nume ca: Samsung (6.000 de unitati vandute), Philips (3.600 de unitati vandute), Acer (1.900 de unitati vandute), Asus (1.800 de unitati vandute), Apple (1.100 de unitati vandute) si Lenovo (peste 1.000 de unitati vandute).  

O alta categorie de produse care a performat in e-commerce in ultimele 12 luni a fost cea de fashion & beauty. Aceasta a generat peste 140.000 de vanzari online in valoare de aproximativ 29 milioane de lei.

Cele mai vandute produse online prin intermediul 2Parale au fost rochiile (peste 31.000 de bucati) si pantofii (peste 12.000 de bucati).

Reteaua 2Parale este formata din peste 47.000 de afiliati care promoveaza online produse si servicii ale unor branduri sau companii cum ar fi: Elefant.ro, Vola, Orange, Vodafone, Telekom,  evoMAG, Avon, Provident, CEL.ro, Germanos, answear.ro, Zoot.

Marketingul afiliat este o forma de marketing bazat exclusiv pe performanta, unde o comunitate de afiliati promoveaza produsele si/ sau serviciile unui advertiser si sunt recompensati financiar prin comisioane doar pentru vanzarile finalizate sau lead-urile valide.
Parallax

Vizualizari
287
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri