Teamshare: Cum si-au schimbat consumatorii comportamentul in acest an de  Black Friday
raluca.abrihann

Teamshare: Cum si-au schimbat consumatorii comportamentul in acest an de  Black Friday

Imagine principala
Teamshare: Cum si-au schimbat consumatorii comportamentul in acest an de  Black Friday
Anul acesta s-a observat o schimbare majora in comportamentul de consum al clientilor digitali, ei au privit evenimentul ca pe o oportunitate sau moment de shopping online, similara cu cele de Craciun si Paste. Astfel, nu au mai "vanat" preturile mici, ci au cumparat asumat, inclusiv produse cu pret intreg, arata  specialistii platformei de e-Commerce, Teamshare.

"Black Friday  nu mai este doar un moment in care consumatorii  cauta cele mai mari reduceri,  ci este o oportunitate  de shopping, la fel ca Pastele, Craciunul sau Valentine's Day. Toate magazinele online care utilizeaza Teamshare  ne-au confirmat ca au vandut si produse ce nu erau la promotie, cu mult peste media unei zile obisnuite. S-a observat o schimbare majora in comportamentul consumatorului final, care acum este obisnuit sa cumpere si lucruri mai scumpe din online", declara Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, compania care dezvolta Teamshare.

In ceea ce priveste zonele din Romania in care s-a cumparat cel mai mult de Black Friday, peste 65% din comenzi au fost plasate din afara Bucurestiului, ceea ce denota interesul si apetenta nationala a romanilor penru comertul online. Tranzactiile cele mai mari s-au inregistrat, atat pe 20, cat si pe 27 noiembrie, dimineata, in intervalul orar 8:00 - 12:00, si seara, dupa orele 16:00.

Vanzarile inregistrate de magazinele online care utilizeaza platforma de e-commerce  au crescut anul acesta cu 330% fata de editia anterioara Black Friday,  in timp ce numarul total al comenzilor a urcat cu 240%, iar valoarea comenzii medii cu peste 130%.

In ceea ce priveste "recordurile" raportate de magazinele care utilizeaza Teamshare, cea mai mare comanda inregistrata s-a ridicat la peste 12.000 euro, pentru produse de amenajari interioare, iar un singur magazin a vandut pe 20 noiembrie produse in valoare de 95.000 euro.

"Cu cat pregatirile au inceput mai devreme,  in asa fel incat sa atinga cat mai multe segmente de clienti si potentiali clienti, cu atat rezultatele au fost la nivelul sau peste asteptari. Iar pregatirea campaniei nu se rezuma doar la marketing, ci si la asigurarea stocurilor suficiente si, foarte important, la procese operationale optimizate si automatizate", explica Marius Panait.
Parallax

Vizualizari
56
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings