Ce trebuie sa stii despre optimizarea pentru motoarele de cautare daca ai o afacere online. Pasii necesari pentru a intelege mai bine SEO
raluca.abrihann

Ce trebuie sa stii despre optimizarea pentru motoarele de cautare daca ai o afacere online. Pasii necesari pentru a intelege mai bine SEO

Imagine principala
Ce trebuie sa stii despre optimizarea pentru motoarele de cautare daca ai o afacere online. Pasii necesari pentru a intelege mai bine SEO
Daca intelegi cum functioneaza motoarele de cautare, iti poti ajuta afacerea sa isi imbunatateasca prezenta online. "Atelierul Digita" iti arata ce este optimizarea pentru motoarele de cautare, cum iti inteleg motoarele de cautare site-ul si caror aspecte li se acorda pondere mai mare.

In fiecare zi milioane de oameni cauta online. De la bilete de avion la gradini zoologice. Asta inseamna ca sunt milioane de oportunitati pentru ca afacerile sa apara in fata potentialilor clienti.

Sa presupunem ca ai o mica ferma si vrei sa te extinzi prin vanzari online. Tehnicile SEO ajuta motoarele de cautare sa-ti inteleaga mai bine oferta. Asta inseamna ca atunci cand cineva cauta cuvinte asociate afacerii tale, cum ar fi "mere bio", ai sanse mai mari sa apari in rezultatele lor. Un motor de cautare intoarce rezultate platite, reclame, si rezultate neplatite. Acestea se mai numesc rezultate organice.

Motoarele de cautare au formule sau algoritmi prin care ordoneaza listele cu rezultate. Ele cerceteaza constant internetul pentru continut nou. Cuvintele pe care le folosesti pe site influenteaza pozitia sa intre aceste rezultate. In cazul fermei tale poate fi expresia: "Produse proaspete de ferma".

Mai sunt si alti factori precum numarul de site-uri cu link-uri spre al tau.

Ti se pare neclar? Gandeste-te la motorul de cautare ca la un impresar. Un impresar cu scopul de a-i ofei celui sau celei care cauta pe web exact ce are nevoie.

Dar cum functioneaza treaba asta? Pentru a intoarce cele mai bune rezultate, motoarele de cautare aduna cat mai multe informatii despre website-uri. Pot urmari cat de populare sunt anumite site-uri sau ce spun oamenii sau alte site-uri despre ele. Pot lua in considerare cuvinte de pe anumite pagini sau cuvinte cheie din codul sursa al site-ului. Fiecare dintre aceste componente va ajuta motorul de cautare sa gasesca cel mai potrivit rezultat pentru cautarea ta.

Motoarele de cautare iau acum in considerare si pozitia geografica. O cautare in Marea Britanie va afisa rezultate locale. Sunt sanse mari ca o cautare similara in Franta sa afiseze rezultate diferite. Mai mult, motoarele de cautare iau in considerare device-ul mobil folosit in cautare.

Dar la fel ca un impresar care e in business de ani de zile, algoritmii de cautare evolueaza. Ei adauga din ce in ce mai multa informatie de-a lungul timpului.

Te intrebi acum ce poti face ca site-ul tau sa fie atractiv pentru un motor de cautare? Vom vorbi mai mult despre asta in alte clipuri video. Dar iata un bun punct de plecare: motoarele de cautare apreciaza cel mai mult continutul unic, relevant si antrenant.

Cam asa stau lucrurile. Cautarile sunt simplu de folosit si multi o fac zilnic. Dar ce se intampla in spatele cortinei este in continua schimbare. Pentru a-ti promova online site-ul, trebui sa stii pe ce pun pret motoarele de cautare. Asigura-te ca site-ul tau ofera aceste lucruri. Pe masura ce vom inainta iti vom spune mai multe despre modul de functionare al motoarelor de cautare. Si mai mult, te vom ajuta sa-ti constuiesti o strategie SEO pentru a-ti atinge obiectivele de business.


Platforma "Atelierul Digital"
a fost creata de Google pentru a oferi instrumentele necesare celor
interesati sa invete mai multe despre mediul digital. Acesta ofera
pregatire in lumea digitala sub forma unor cursuri video gratuite, pe o
gama cuprinzatoare de domenii: de la cum sa-ti construiesti prezenta
online, la campanii de marketing in social media sau utilizarea mediul
mobil pentru a atrage noi clienti. Iata care sunt avantajele unei astfel
de certificari.

Programul consta intr-o serie de 23 de module
gratuite, ce cuprind exemple, studii de caz si detalii despre o arie
larga de subiecte; de la cum iti construiesti o prezenta online pana la
cum reusesti sa vinzi mai mult prin intermediului marketingului digital.


Odata finalizate cursurile online, absolventii vor primi o certificare din partea Google si IAB Europe.

Mai mult, notiunile invatate in cadrul programului Atelierul Digital reprezinta baza pentru o viitoare cariera in marketing digital, ecommerce sau publicitate online.

Diploma se obtine dupa parcurgerea tuturor modulelor din Atelierul Digital.

Invata ce trebuie sa contina planul tau online, pe Atelierul Digital
Parallax

Vizualizari
175
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri