Investitie de 350.000 euro intr-un nou model de business: espresso bar "retail-in-retail". Cum functioneaza si cat costa franciza
raluca.abrihann

Investitie de 350.000 euro intr-un nou model de business: espresso bar "retail-in-retail". Cum functioneaza si cat costa franciza

Imagine principala
Investitie de 350.000 euro intr-un nou model de business: espresso bar "retail-in-retail". Cum functioneaza si cat costa franciza
Un nou model de franciza si-a facut intrarea in piata locala, care promite sa aduca mai multi clienti la punctul de vanzare prin conceptul retail-in-retail . Brewtiful este un espresso bar prin care, seful acestui business, Viorel Stoiean, cunoscut ca fiind cel care a adus Starbucks in Romania,  sustine ca poate creste traficul zilnic la punctul de vanzare cu peste 50%. Investitia in lansarea acestui model de franciza se ridica la 350.000 euro.

O franciza Brewtiful la cheie presupune un espresso bar dotat cu espressor, consumabile si cafea premium. Acesta este amplasat in interiorul unui magazin, banca sau locatie HoReCa, fara a ocupa foarte mult spatiu, explica reprezentantii companiei.

"Brewtiful a fost creat pe conceptul retail-in-retail si isi propune sa creasca numarul de clienti in orice tip de magazin, dar si rata de fidelizare a acestora, prin oferirea vizitatorilor din locatii posibilitatea de a cumpara si o cafea de specialitate, preparata de barista, cu echipamente premium si metode de brewing artizanale", declara Viorel Stoiean, Managing Director-ul Brewtiful.

Investitia intr-o astfel de franciza ajunge la circa 40.000 euro, osciland in functie de specificul retailului in care este amplasata. Suma include, pe langa cele mentionate, si training de specialitate, respectiv un supervizor full time.

Tinta pentru primul an


In primul an de la lansare, business-ul isi propune sa acopere toate orasele importante din tara, cu circa 30 de puncte Brewtiful active in diverse lanturi de magazine, banking si HoReCa.

"Partenerii cu care discutam sunt din retailul de produse electro-IT, librarii, dar si alte locatii premium, care doresc cresterea numarului de vizitatori si fidelizarea clientilor existenti",  explica Managing Director-ul Brewtiful.

Potrivit acestuia, brandul a atras inclusiv atentia unor nume importante din banking. "Un business Brewtiful se deschide cu 40.000 euro, investitia putand fi amortizata intr-o perioada de la 1 pana la maxim 2 ani, in functie de locatie", mai spune seful Brewtiful.

Daca obiectivul pe termen scurt al conceptului Brewtiful este extinderea nationala, in toate orasele importante din tara, la un an dupa validarea succesului pe piata din Romania, franciza urmeaza sa se extinda si la nivel international. Tarile vizate sunt cele traditional consumatoare de cafea, respectiv Grecia, Turcia, Polonia, Germania sau Marea Britanie, mai anunta reprezentantii firmei.
Parallax

Vizualizari
487
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings