FashionUP preia operatiunile Click4Fashion din Romania, Bulgaria si Ungaria si vrea vanzari de 30 milioane lei in acest an
raluca.abrihann

FashionUP preia operatiunile Click4Fashion din Romania, Bulgaria si Ungaria si vrea vanzari de 30 milioane lei in acest an

Imagine principala
FashionUP preia operatiunile Click4Fashion din Romania, Bulgaria si Ungaria si vrea vanzari de 30 milioane lei in acest an
Magaziunul online de imbracaminte si accesorii,  FashionUP, a preluat proiectul Click4Fashion in Romania, Bulgaria si Ungaria, de la 1 octombrie. Retailerul va integra in strategia sa toate operatiunile din aceste tari, dar si o mare parte din echipa, potrivit unui anunt facut de companie.

Noul proiect va continua sub marca FashionUP, iar Mira Anghelescu, fostul CEO al Click4Fashion, va deveni COO al  FashionUP.

FUP Distribution, compania care opereaza magazinul online fashionup.ro, tinteste anul acesta afaceri de peste 30 milioane de lei. Compania mai are operatiuni si in Bulgaria si Ungaria, iar in Romania, media cosului de cumparaturi este de aproximativ 350 de lei. Strategia echilibrata si integrata de marketing, impreuna cu suportul pentru clienti si calitatea serviciilor ii conving pe cei mai multi cumparatori sa revina, dupa cum se vede si in statistici: in maximum 40 de zile, cei mai multi clienti plaseaza o noua comanda.

"Inca de anul trecut, cand am demarat proiectul Click4Fashion, am planificat cu grija toti pasii, care in final ne-au adus aici. Eforturile noastre s-au concentrat atat pe dezvoltarea portofoliului de furnizori si clienti, cat si pe extinderea pe alte piete. In mai putin de un an, am reusit sa deschidem operatiuni in patru tari - Romania, Bulgaria, Slovenia si Ungaria, sa cream si consolidam o imagine pozitiva, dar si sa implementam programe orientate catre client si nevoile lui. In ultimele luni, am cautat sa identificam, atat pe piata externa, cat si pe cea interna, un partener care sa ne semene, dar care sa ne si completeze. Inca de la prima intalnire, am simtit ca FashionUP este exact ce ne dorim. In felul acesta vom tinti o piata mult mai mare, cu un portofoliu imbunatatit si stiu ca ambele echipe vor forma un nucleu de idei care vor aduce un plus in viata clientilor nostri", a declarat Mira Anghelescu.

FashionUP a fost lanasat pe piata din Romania in urma cu 7 ani.
Parallax

Vizualizari
20
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings