Atelierele Pegas au deschis un magazin de prezentare, dupa investitii de 60.000 euro
raluca.abrihann

Atelierele Pegas au deschis un magazin de prezentare, dupa investitii de 60.000 euro

Imagine principala
Atelierele Pegas au deschis un magazin de prezentare, dupa investitii de 60.000 euro
Cel mai cunoscut brand romanesc de biciclete, relansat de startup-ul Atelierele Pegas a deschis un magazin de prezentare in mallul Promenada, in Bucuresti. Investitia se ridica la 60.000 de euro, iar proiectul va cuprinde magazinul, de aproximativ 60 metri patrati, o terasa de 40 metri si un depozit de 100 metri. Compania estimeaza vanzari de 300.000 euro/luna.

Atelierele Pegas au anuntat ca isi doresc sa mai lanseze o linie de denim pentru biciclisti cu productie in Romania, o linie de tricouri, dar si o colectie  de acccesorii cu de echipat bicicleta si cu care pot fi reconditionate Pegas-uri vechi.

De asemenea, Atelierele Pegas isi propun sa dezvolte si proiecte care implica tehnologie avansata: Kit E-bike, kit Smart bike ¬ care presupune un GPS ce are o aplicatie de directionare si kit-ul hometrainer VR, mai exact un un ansamblu hometrainer cu senzori, aplicatie pe telefon si continut virtual reality romanesc care poate fi accesat in timp ce pedalezi.


Pentru aceast magazin, Pegas se asteapta la vanzari de 300.000 euro/luna.

"Ne-am propus sa ne apropiem mai mult de zona angajatilor din corporatii si am gandit aceasta cladire atipica unde ne dorim sa experimentam mai mult. Pe langa gama noastra de biciclete recent lansata, vom avea si produse dezvoltate de noi, mai exact haine urbane, precum camasi Brainconf sau sosete de la Cisnadie, pe langa alte idei din zona de fashion. Mai mult, Pegas se indreapta spre tehnologiile noi. Pe langa cele doua proiecte de smart bike, E-bike si hometrainer VR kit, ne propunem ca in viitor sa ne ocupam mai mult de realitatea virtuala, astfel incat fabrica Pegas sa  devina fabrica viitorului," a explicat Andrei Botescu, fondatorul Atelierelor Pegas.

In urmatorii trei ani, Atelierele Pegas tintesc o crestere de zece ori a volumului de biciclete, pana la 25.000 de bucati anual si o cifra de afaceri de 5 milioane de euro.

Startup-ul a fost lansat in 2011 de Andrei Botescu. In acest an o parte din actionariat (51,67%) a fost achizitionta catre Network One Distribution (NOD), companie de distributie electro-IT detinuta integral de omul de afaceri Iulian Stanciu.

Andrei Botescu mai detine, in prezent, un pachet de 31,67%. Restul de 16,66% dintre actiuni sunt detinute de Ciprian Frunzeanu (5%), Andrei Marius Alin (5%), Adrian Teasa (3,33%) si Alexandru Manda (3,33%). Acestia din urma au intrat in actionariat inca de la infiintarea companiei.

Citeste aici: Povestea Atelierelor Pegas
Parallax

Vizualizari
53
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings