Sapte semne ce arata ca firma ta a depasit faza de startup
vlad.barza

Sapte semne ce arata ca firma ta a depasit faza de startup

Imagine principala
Sapte semne ce arata ca firma ta a depasit faza de startup
​Noua din zece startup-uri nu reusesc sa supravietuiasca, insa o buna parte dintre micile companii de succes trec la un nivel superior. Nu s-a ajuns la un consens in legatura cu termenul de startup, dovada fiind si faptul ca giganti precum Uber inca se definesc pe sine ca fiind startup-uri. Intr-un articol din Fortune sunt date sapte semne care arata ca firma pe care ai infiintat-o a trecut la un nivel superior celui de startup.

Asadar, cand o companie nu mai este startup?

1. Cand incepi sa cumperi alte startup-uri

Daca mica companie pe care ai intemeriat-o a inceput sa cumpere alte startup-uri inseamna ca deja ii merge bine, are cativa ani vechime si creste puternic.

2. Cand ai trecut de etapa de mare risc

Foarte multe startup-uri risca totul la inceput. Este o chestiune de totul sau nimic, dar fara risc o companie nu poate creste repede. Insa cand etapele de mare risc ale inceputului au fost depasite si cand fondatorii nu mai trebuie sa vina cu bani de acasa pentru a tine compania in viata, etapa de startup a fost depasita.

3. Daca numarul de angajati a crescut puternic

Nu s-a ajuns la un consens in legatura cu numarul de angajati de la care o companie nu mai este un startup, insa daca efectivele au crescut de cateva ori fata de momentul infiintarii si daca aceasta, companie a deschis birouri in diverse orase atunci cu siguranta a depasit statutul de startup.    

4. Cand fondatorii si salariatii sunt bine platiti

Multe startup-uri incep greu si este foarte complicata perioada de timp pana la obtinerea profitului. Firma a depasit etapa de startup si din momentul in care fondatorii si salariatii ajung sa fie bine platiti, semn ca veniturile au atins un nivel multumitor.

5. Cand misiunea companiei este extrem de clara


Multe startup-uri nu stiu la inceput unde vor sa ajunga si extrem de multe lucruri legate de evolutia companiei sunt neclare. Insa cand incertitudinile incep sa mai dispara, compania lasa in urma faza de startup,

6. Evolutia se simte clar in relatiile cu clientii


Cand compania a trecut de etapa in care trimite oferte nesolicitate unui numar mare de firme este semn ca etapa de startup este lasata in urma. Primii clienti recomanda altii si compania incepe sa isi construiasca o reputatie si sa aiba comenzi stabile.

7. Brandul devine cunoscut in piata


Daca un startup de succes reuseste sa construiasca un brand care devine cunoscut in piata, poate spune ca a depasit etapa de startup. Cand brandul vorbeste de la sine si cand nu trebuie sa mergi cu bratul de cataloage in vizita la clienti, ai trecut la o faza superioara.
Parallax

Vizualizari
8
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings