Fostii prezentatori Top Gear obtin o finantare de 5,5 milioane dolari pentru a lansa un startup dedicat pasionatilor de masini
raluca.abrihann

Fostii prezentatori Top Gear obtin o finantare de 5,5 milioane dolari pentru a lansa un startup dedicat pasionatilor de masini

Imagine principala
Fostii prezentatori Top Gear obtin o finantare de 5,5 milioane dolari pentru a lansa un startup dedicat pasionatilor de masini
​DRIVETRIBE este o platforma media digitala dedicata iubitorilor de masini si aventura, dupa cum este prezentat startup-ul creat de cinci antreprenori printre care se numara si cei trei fosti prezentatori ai Top Gear, Jeremy Clarkson, Richard Hammond si James May. Firma a obtinut o prima runda de finantare de 5,5 milioane de dolari pentru a lansa platforma pe piata, scrie eu-startups.com.

Pe langa cei trei prezentatori, ceilalti fondatori ai startup-ului sunt: Andy Wilman, fost producator executiv al Top Gear si antreprenorul in serie si investitorul in afaceri IT, Ernesto Schmitt.

Platforma va afisa continut video, articole si va avea si o zona dedicata socializarii si continutului interactiv. Aceste zone au fost denumite “triburi”, fiecare “trib” avand propriul continut si propria personalitate, dupa cum sustin fondatorii startup-ului. DRIVETRIBE ar urma sa fie lansata pe piata in luna noiembrie a acestui an. Cei trei prezentatori ai Top Gear vor fi in permanenta prezenti pe site prin articole si materiale video, alaturi de alte vedete si bloggeri din domeniu auto.

Investitia a fost obtinuta din partea fondurilor Breyer Capital si Atomico si al altor investitori particulari.

DRIVETRIBE a primit deja oferte din partea a peste 2.000 de nume importante din lumea automobilisticii, in special comentatori sportivi si redactori, care au impreuna peste 150 de milioane de followers si care vor sa scrie sau sa produca continut pentru aceasta platforma. Aceste “triburi” vor contine subiecte cat se poate de diverse despre Formula 1, NASCAR, curse de strada, femeile din lumea automobilelor si multe altele.

“Doar pe Facebook sunt peste 400 de milioane de fani ai automobilelor si ninciun site de top din primele 500 de site-uri din lume nu este dedicat masinilor. DRIVETRIBE isi propune sa schimbe asta prin publicarea de continut original, creat de mii de colaboratori din intreaga lume, dar si prin folosirea tehnologiei si a inteligentei artificiale cu ajutorul carora sa ajunga direct la publicul tinta al acestui domeniu”, spune Ernesto Schmitt, Co-Founder si CEO al startup-ului.
Parallax

Vizualizari
11
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri