#Newspresso. In ce directie merge Tesla, pe ce retea sociala sta noua generatie si ce magazine online sunt populare in Romania
Ovidiu D. Popica

#Newspresso. In ce directie merge Tesla, pe ce retea sociala sta noua generatie si ce magazine online sunt populare in Romania

Imagine principala
#Newspresso. In ce directie merge Tesla, pe ce retea sociala sta noua generatie si ce magazine online sunt populare in Romania
In editia din aceasta saptamana aflam traseul pe care Elon Musk vrea sa duca Tesla, dar si planurile lui Mark Zuckerberg pentru urmatorii 10 ani. Gary Vaynerchuck ne spune care este urmatoarea retea sociala pe care pariaza, iar Geminus ne ofera date cu privire la popularitatea magazinelor online din Romania.

Gary Vaynerchuck vorbeste despre succesul Musical.ly. Platforma sociala permite utilizatorilor sa creeze clipuri scurte de 15 secunde folosind melodii in voga. Aplicatia este populara in America pe segmente de varsta foarte tinere, intre 7 si 18 ani. Gary atrage atentia ca retelele sociale care au avut succes in ultimul timp s-au adresat segmentelor de varsta din ce in ce mai tinere.

Elon Musk dezvaluie partea a doua a planului pentru dezvoltarea Tesla. Pe scurt, Tesla va incerca sa produca acoperisuri cu panouri solare, sa isi extinda linia de vehicule electrice pe toate segmentele, sa dezvolte un sistem autonom de condus mai sigur decat cel manual sau chiar sa iti ofere posibilitatea de a monetiza masina chiar si cand nu o folosesti.

Studiu despre cumparaturi online in Romania. Din datetele publicate de Geminus putem afla ca segmentul de varsta 25-44 ani efectueaza 50% din totalul cumparaturilor online. In topul celor mai populare magazine online avem parte si de o surpriza. Dupa eMAG, cel mai popular magazin online printre romani este Alibaba.

Mark Zuckerberg vorbeste despre planurile Facebook pentru urmatorii 10 ani. Fara sa mai fie un secret, Facebook pariaza pe realitate virtuala si inteligenta artificiala. In acelasi timp, Mark isi urmareste planul ambitios de a conecta cat mai multa populatie la internet, prin orice mijloc posibil.

Unilever cumpara "Dollar Shave Club" cu un miliard de dolari. Afacerea a inceput in 2012, oferind clientilor aparate de ras la preturi incepand cu 1 dolar pe luna. Dollar Shave Club a avut de la inceput succes, datorita videoclipului de lansare devenit viral.

Actiunile Netflix scad cu 15%. Scaderea vine dupa ce Netflix nu a reusit sa isi atinga numarul de clienti pe care ii anticipa. Cresterea pretului pentru subscriptie se pare ca a fost principalul motiv pentru care numarul de clienti nu a crescut asa cum se asteptau actionarii.

SoftBank a cumparat ARM pentru 31 de milioane de dolari. Designerul de chip-uri nu se ocupa de productie ci doar ofera licenta altor companii precum Apple, Samsung pentru a produce chip-uri. Asa se face ca aproape orice smartphone de pe piata utilizeaza un chip ARM, un succes pe care Intel incearca fara succes sa il egaleze de ani buni.

OLX modifica strategia pe sectiunea de imobiliare. Compania va introduce taxarea anunturilor, dar numai pentru agentii si dezvoltatori mobiliari. Acestia vor primi si acces la o platforma CRM prin care pot gestiona mai usor toate anunturile. Utilizatorii normali vor putea adauga in continuare anunturi gratuite, in limita a 3 pe luna.

Marius Vasilescu este autor invitat la StartupCafe.ro si realizeaza
in fiecare luni dimineata rubrica #Newspresso, o recenzie cu stiri
despre afaceri din tehnologie. Marius a terminat Facultatea de
Electronica si Telecomunicatii si lucreaza in domeniul telecom. Este
pasionat de gadgeturi, ceasuri elvetiene si startup-uri din domeniul
digital, subiecte pe care le abordeaza si pe revoblog.
Parallax

Vizualizari
18
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings