De ce au nevoie afacerile de o strategie digitala. 3 pasi pentru realizarea unui astfel de plan
raluca.abrihann

De ce au nevoie afacerile de o strategie digitala. 3 pasi pentru realizarea unui astfel de plan

Imagine principala
De ce au nevoie afacerile de o strategie digitala. 3 pasi pentru realizarea unui astfel de plan
Circa 80% dintre oportunitatile generate de digitalizarea afacerilor sunt inca neexploatate de catre companii,  potrivit unui raport Cisco. Iata care ar fi pasii esentiali pentru demararea unei strategii digitale.

Valoarea digitalizarii este un indicator care ia in calcul castigul financiar sau pierderile, avand la baza doua componente: noi surse de venit sau economii generate de investitii si inovatii si schimbul de valori intre companii din mai multe industrii, bazat pe modul in care capabilitatile lor digitale le pregatesc pentru a lua din cota de piata a competitorilor, mai arata raportul citat.

O concluzie importanta a acestuia arata ca lideri in domeniul digital, precum Apple, Uber si Tesla sunt mai inclinati spre a capta valoarea pe care o aduc consumatorii finali, aceste companii fiind dispuse sa creeze noi modele de business inovative care determina schimbari la nivel de industrii intregi.

Spre exemplu, potrivit studiului, retailerii pot imbunatati substantial relatia pe care o au cu clientii si pot eficientiza forta de munca, prin investitii in digitalizarea afacerilor. Iar acest lucru le permite sa concureze cu magazinele care isi desfasoara activitatea strict online.

Valoarea pe care o genereaza digitalizarea doar prin oferirea de analize mai detaliate despre procesele de business reprezinta aproximativ 285 de miliarde de dolari. Cu toate acestea, Cisco estimeaza ca industria de retail a accesat in 2015 doar 15% din valoarea potentiala.

Trei pasi esentiali pentru demararea unei strategii digitale:

1. Determinarea unui punct de inceput bazat pe capabilitatile si obiectivele curente ale afacerii.
2. Alegerea exemplelor de digitalizare care pot genera rezultate foarte bune si incurajarea implementarii acestora pe baza de autofinantare ("victorii rapide" pentru finantarea unei strategii digitale pe termen lung)
3. Dezvoltarea unui business agil prin constientizarea rapida a contextelor si printr-un proces decizional bazat pe informatie si executie rapida.

Strategiile de securitate cibernetica se dovedesc a fi, de asemenea, esentiale in succesul business-ului digital, potrivit studiului realizat de Cisco. Strategiile eficiente pentru securitate cibernetica au potentialul de a genera aproximativ 5,3 mii de miliarde de dolari in sectorul privat in urmatorii 10 ani. 68% din aceasta valoare este legata de capacitatea firmei de a integra securitatea cibernetica in strategia digitala a companiei pentru a produce inovatie si crestere.

Potrivit aceluiasi studiu, in timp ce tehnologiile pentru segmentul consumer, precum echipamentele wearable (dispozitive electronice care pot fi purtate ca accesorii vestimentare) aduc o crestere semnificativa a valorii digitale in comparatie cu conexiunile business-to-business, solutiile digitale axate pe oameni, cum ar fi cele pentru colaborare video si mobilitate, ajuta, de asemenea, la cresterea capacitatii companiilor de a inova mai repede si mai eficient, se mai arata in raportul "Where to Begin Your Journey to Digital Value in the Private Sector", realizat de Cisco.

Acesta a fost realizat in urma analizei a peste de 350 de cazuri de digitalizare din 16 industrii. Sase dintre acestea (Productie, Servicii Financiare, Retail, Furnizare de Servicii, Ingrijire a sanatatii si Petrol & Gaze) vor fi responsabile pentru aproape trei sferturi din valoarea globala generata de sectorul privat in urmatorul deceniu, mai sustine compania de tehnologie.
Parallax

Vizualizari
178
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri